Gå til innhold

mye rart psyken kan gjøre med syklusen...arrg

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

Jeg fant selvfølgelig aldri EL...sluttet å teste dag 18

og har kost meg og slappet av i julen med familie...i går kjente jeg min lille nevø "sparke" tanta si for første gang:)

men nå...kommer selvfølgelig ikke mensen...arrg....

skulle hatt den om tirsdag...kan til tider være et par dager forsinket...men nå har det gått fire-fem dager...pleier aldri å være så sen...(trodde aldri jeg skulle håpe på å få mens);),,,men nå vil jeg den skal komme slik at jeg kan begynne å teste etter EL snart...

den kommer sikkert snart, men er det ikke typisk...blir nesten litt komisk...først kommer ikke EL og så kommer ikke mensen...

må jo være psyken som utsetter ting...etter jeg begynte å planlegge dette har den til tider vært helt på styr...38 i en syklus...26 i en annen (jeg pleier alltid å ha 30) og så hopper EL over (tror jeg) og nå ...

måtte bare få ut litt frustrasjon her...

håper alt er godt med alle her inne...gratulerer alle sammen som har fått positive tester og lykke til til alle dere andre med forsøk:)

klem:)

Fortsetter under...

Mensen kommer jo et visst antall dager etter eggløsningen, så dersom du likevel til slutt hadde eggløsning (etter at du hadde gitt deg med testingen), kan vel kanskje det forklare at mensen er veldig sein denne gangen...? Tror nok man kan hoppe over eggløsning i en syklus, og da vil vel mensen komme som vanlig, men hvis eggløsningen kom veldig seint...? Krysser fingrene for at du snart er i gang med en ny syklus :-)

Jeg hadde kjempefine sykluser - helt til jeg begynte å teste. Og da gikk alt over styr, og det var ikke en 28-dagerssyklus i sikte!

Jeg tok Pergotime-kur, ultralyd fra dag 12. og eggløsningssprøyte. Ble GAL av eggløsningstester og å telle timer for den aller mest optimale Stork-tiden. Slappet utrolig mye mer av på kjemisk syklus og jammen ble det ikke unge utav det!!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...