Gå til innhold

Vask av hender, og stumpen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg lengre ned om at det er mange som vasker babyhender. Min gutt er snart to måneder, så jeg lurte på hvordan jeg skal vaske hendene hans. Bare vann, el med såpe og... med en klut el må jeg streve for og holde han over vasken?

Lurer også på om det holder og vaske han med en mesoft komress og lunkent vann når jeg skifter bleie, el skal jeg vaske han med såpe. Bader ca. annenhver dag. Bruker olje i vannet, men ikke såpe.

Nybakt mor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden han er bare 2 mnd er han neppe sä skitten pä hendene....det kommer etterhvert när de begynner ä grafse......og fär fine skittrenner under neglene...men du trenger ikke bruke säpe, kun en vät klut......babyer putter jo hendene masse i munnen....og jeg personlig vil iallefall foretrekke litt rein skitt enn säpe rester i en babymunn.....og du trenger ikke bruke säpe pä rompa heller, vann er nok......han er god og rein med bading annenhver dag

Skrevet

jeg bruker lactacyd flytende såpe på min når hun har bæsjet..hun er 1 år da..

men den er ihvertfall helt uten parfyme og "skumle"stoffer!!

Skrevet

På vesla her brukes kun vann og av og til litt olje i badevannet. Hendene vaskes med mesoft og lunka vann:) Veldig greit...

Skrevet

Min tåler ikke våtservietter. Fikk beskjed av helsesøster å vaske med lactcyd en gang om dagen. Og kunn vann resten. Det holdt i massevis hørte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...