Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Huff og huff. Har en skikkelig dårlig dag i dag. BF har lenge sagt han skal vere med på UL 10 jan. Men han har ikke spurt når på dagen timen er. Jeg spurte om han hadde fått fri fra jobben, det hadde han sa han. Jeg vet ikkje hvorfor, men jeg tror faktsk ikke han kommer til å stille. Han har sagt til meg mange ganger at han skal bli med, men jeg har en skikkelig dårlig følelse på dette.Jeg tror nemlig det ender med at han ringer en time før UL timen og komer med en eller annen dårlig unnskyldning. Men så er han egentlig på jobb og har gidd faen i hele UL. Jeg har så lyst han skal være med, så det kanskje går litt opp for han at han skal bli pappa til sommeren. Har ikke sett han siden jeg fortalte jeg var gravid. (fant ut jeg var gravid etter det var slutt mellom oss, og han bor i en annen kommune) Han har heller ikke sagt noe til verken foreldre, søsken eller venner om at han skal bli pappa. Er jo ikkje kommet lengre enn uke 18, men føler meg så innmari hjelpesløs. Føler jeg trenger han der på UL i tilfelle det er noe gale. Blir liksom ikke det samme å ta med ei venninne. Off, er så utrolig teit dette her, men jeg er så fortvilet. Jeg skulle sånn ønske det var noe jeg kunne si eller gjøre som fikk han til å bli med. Jeg er så utrolig trist og lei meg... Men det verste er jo at dette er noe som fåregår i mitt syke hode, han har jo sagt han skal bli med. JEG TRENGER HJELP!
musikkpia Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Hei kjære deg. Du er absolutt ikke teit som føler slik du gjør. Man kan veldig fort bli sårbar og usikker når man er alene om dette - og har et sterkt ønske om at bf skal stille opp. Man blir veldig usikker på om han virkelig kommer til å holde det han lover når han ikke gir lyd fra seg i det hele tatt - og spesielt når han ikke har spurt om kl. slett for UL timen heller. Jeg var i akkurat samme situasjon da jeg/vi skulle på UL (er nå 23+2). Hørte ingen ting fra han før dagen før UL. Da ringte han plutselig og sa at han hadde tatt fri fra jobb hele dagen og lurte på når han skulle komme å hente meg slik at vi kunne dra sammen. Ble ganske overrasket, lettet og glad. Håper det går like bra for deg - lykke lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hei ! skjønner det er vanskelig. Er du usikker på om han kommer til å stille så skaff deg en back-up avtale, forklar sit for veninne el som kan stille på kort varsel så du uansett ikke blir alene. Tenk også på at den du har med deg skal støtte deg, om du ikke har hatt kontakt med barnefar på en stund bør du kanskje sikre deg at han er der FOR DEG om du skulle trenge det. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå