Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Erik! Eirik er mer traust og kjedelig, men det er hva jeg synes da;)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 EIRIK!!! Erik er så kjedelig, høres ut som en gammel mann. Eirik er derimot mye lystigere og ikke så gammelmodig.
prebs Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg liker begge veldig godt, men holder en knapp på Eirik!
Mio. Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Jeg liker personlig best Eirik, men det er ingenting i veien med Erik heller!
anaina Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg syns Erik er helt OK, men et litt sånn tretten-på-dusinet-navn (da mener jeg ikke nødvendigvis poppis). Eirik er et navn med mye mer saft og kraft!! Gå for Eirik!
Frøken Løken Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Eirik er finast. Erik blir for "pent" og kjedeleg.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Erik!!! Soleklart! Eirik høres nesten nynorsk ut, bondenavn. Men EriC er enda finere!
Gulp Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for alle svar. Wow, det var ikke lett å bli klok på dette, ingen enstemming avgjørelse i hvertfall, hehe. Nesten mer usikker nå enn før:-)
Vannmann35 Skrevet 7. januar 2008 #14 Skrevet 7. januar 2008 Erik er et av mine favorittnavn, det er stødig og samtidig internasjonalt, men jeg ville skrevet det Eric eller Erich :-) Eirik er også pent, men mer traust og norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå