Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Eller hva var det nå igjen? Lunkent vann var roser sant? Har latt de stå i plastikken en god stund nå... De er litt triste stakkar.
Ajam Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Oj lurer jeg på også. Elsker tulipaner. Det jeg har lært at tulipaner ikke skal snittes skrå, men tvers over.
mayaya Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Sett dem kaldt om natten Kutt stilkene på skrå Kaldt vann
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Kan jeg sette de ut tro? Ca 0 grader ute. Svigermor snittet de tvers over istad... Ja, tulipaner pent. Har kjøpt 3 bunter og en svær vase til visningen i morgen, hi hi..
Mom2Two Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Twintipp, jeg lærte av min svigermormor at man skal putte en norsk 50-øring i vannet til tulipanene. Funker som et skudd!!! De tåler ikke frost, så om det er bare 0 grader, ville jeg vært meget forsiktig med å sette dem ut. Har du en kald kjeller? Sett dem under et åpent vindu? I kjøleskapet om du har plass?
mayaya Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg snitter alltid skrå, og de står fint i minst ei uke :-p Men ville ikke satt dem ute nei. Men kanskje på gulvet i gangen fx?
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2008 Hihihi, nå ligger det en 50-øring i vannet på tulipanene:o))) *artig* Setter de ut i gangen i natt jeg.. ganske kjølig der:o) Tusen hjertelig for svar madamer:o) Kos fra meg
Mom2Two Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Kos tilbake:) Hos meg bor 50-øren bare fast i vasen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå