Gå til innhold

Simo sand? Noen med erfaring eller råd?=)

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Har så lyst på en fin men praktisk barnevogn. Noen som har erfaring med sand farge på barnevogn? Synes SIMO sin er så fin i sandfarge, men samboeren min er veldig skeptisk til fargen, siden den fort kan bli skitten og misfarget. Er jo litt skeptisk jeg også, men er første gang jeg er gravid så vet ikke om barnevogner. Synes Simo sin sand vogn er så delikat å fin:)

Fortsetter under...

Kjøpte meg Brun simo kombi rett før jul, kunne aldri ha tenkt meg en lys vogn, dette fordi jeg har erfart at små barn griser og søler noe helt villt når de starter å spise alene. Så se for deg byturer med is ol og små klisne barnehender, he he. Helt greit med lys så lenge de er babyer, men vogna skal man jo helst ha til de er 3-4 år gamle, så ta en litt mørk vogn du. PS kan anbefale Simo på det varmeste, har bare gode erfaringer til vogna og den er bygd for norke forhold med tanke på høst og vinter.

Jeg skjønner godt at du har lyst på sandfarget simo vogn:) Da jeg var på utkikk etter vogn hadde jeg hvertfall ikke lyst på en sort og trist vogn til babyen min...

Jeg har den sandfargede og datteren min er nå 11mnd. Jeg har ennå ikke fått noen flekker som på noen måte er vanskelig å fjerne. En gang innimellom tørker jeg over vogna med fuktet klut og "nylonvask", det gjør at den holder seg pen! Så hvis du synes det er greit å ta frem kluten innimellom (jeg gjør det ca hcer 6. uke) vil ikke vognen bli misfarget. Dessuten kan du evt. kjøpe seat insert som beskytter vognen mot flekker og slitasje.

Synes den brune er veldig lekker også forresten, men den var ikke på markedet for 1 år siden ;)

Annonse

Jeg har også simo sand, kjempefornøyd! Fått masse skryt av vognen. Den er ikke blitt stygg enda men bruker fortsatt bagvognen, men som en her sa så kan du kjøpe en mørkere farge på innertrekket når du skal ha sportsvogn. Jeg har kjpt i grå, syns den var fin til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...