Truseprinsesse Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Blærgh. Sitter her med laptopen foran doskåla. Kjennes virkelig ut som jeg må kaste opp, men det kommer ingenting. Klarer ikke reise meg opp. Skulle hatt tanta i dag, men den er ikke her. Testen var negativ, men jeg er kjempekvalm. Skjønner ingentingen.
SommerBris Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei. Har du kjent på livmortappen din???? Er den høyt oppe og "gjemt" eller langt nede og åpen??? Sist jeg var gravid var min langt oppe og gjemt, kjente på den idag da jeg skulle hatt tatnta på besøk. Min er ganske langt nede og litt åpen. Så får vel tanta i natt eller morgen:( Pleier du å få tanta på besøk likt hver mnd? Krysser fingrene for deg. Lykke til.
Truseprinsesse Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Hei. Jeg har aldri kjent på livmortappen min så vet ikke hvordan den er? Hvordan kjenner jeg det da? Har hatt to ulike sykluser. En på 27 dager(den siste) og den første på 31 dager. Tror den på 27 er mest korrekt og det er den jeg følger. Den første var nemlig den første etter p-pilleslutt og da var den veldig sen syntes jeg. Så skulle hatt mensen i morges hvis man tenker sånn døgnvis. Ingen murringer så det virker ikke som den er på vei heller. Har istedet hatt stikninger i perioder i magen. Ti stikk om gangen også pause også ti stikk et annet sted f.eks.
SommerBris Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Nei jeg er ikke god på dette med livmortappen, bare husker at min var langt oppe da jeg var gravid sist, og nå er den ganske langt nede. Derfor jeg og enker at tanta kommer. Men det med livmortappen har jeg hørt at er så induviduelt også. Og ikke vet jeg om det blir likt forige gang uansett, var bere litt nysgjerrig på om din var høyt oppe og lukket for det har jeg hørt kan være et tegn på graviditet:)
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Jeg skal sjekke i morgen. Nå er jeg sååå trøtt at jeg skal prøve med soving. Vet ikke om det funker. Krysser fingrene for at tantene våre ikke kommer da. Natta!
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Heia truseprinsesse...er du blitt syk igjen...uff da...eller kanskje det er en liten en der inni.... livmortappen stàr der en del om inne pà pernille.info... Sjekker tappen jeg ogsà hver mnd og min er for det meste ganske lesbar, men det skjer at den plutselig er hòy og lukket rundt menstider for det om jeg ikke er gravid.... natta:)
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2008 Jeg tror ikke jeg kan si noe ut ifra den nå for jeg vil jo ikke merke forskjell fra hvordan den er til vanlig siden jeg ikke har sjekket den før? Men er det livmortappen som jeg gjør at det er ubehagelig å sitte noen ganger når jeg har skikkelige menssmerter tro?
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 neida truseprinsesse det er bekkenleddene som løsner litt rundt menstider..bekkenløsning light...har akkurat det samme jeg også når jeg har mensen...har du barn fra før du??
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. januar 2008 Åja.. Da vet jeg det. Har ingen barn fra før nei. Har du?
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #11 Skrevet 6. januar 2008 Har en jente som akkurat ble 15 mnd...håpet på to tette men det var ikke like lett å bli gravid denne gangen nei...første gang ble jeg gravid etter et forsøk og denne her spiren lar vente på seg... testet positivt sist mnd men kun en dag før testen ble negativ igjen...du har vel snart ikm du vel??Husker du lå en uke i forveien av meg sist mnd....må vente lenger denne mnd jeg på ikm for el ble forskjøvet hele en uke...
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 ps...hvordan er formen idag??Er du bedre??Tatt ny test??
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #13 Skrevet 6. januar 2008 skal ikke ha IKM før 21.januar,men er kjempe kvalm, har vært d i flere dager nå.. d kan nå ikke ha skjedd noe ennå,har jo ikke EL før i morgen 8.jan.. Noen som har opplevd d samme`?
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. januar 2008 Er kjempekvalm i dag også. Spesielt nå på kvelden. Skal ta test i morgen..
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 ja jeg kan noen ganger bli litt kvalm før eggløsningen og rett etter eggløsning uten at det er no mer ved det... hvis du har ikm 21 januar har jo du el idag..det er nok bare el-symptomer...hiv pc-en fra deg og finn mannen....he he
lana<3 Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Hormonene stiger fra ettermiddagen og utover så det kan fint stemme at du er kvalm nå hvis du er gravid....oi oi oi..spennende dette...du må informere hvordan det gikk med testen truseprinsesse...
Truseprinsesse Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 6. januar 2008 Det skal jeg gjøre vettu. Skal opp klokka ni så da kommer jeg inn hit med en gang!
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 6. januar 2008 #18 Skrevet 6. januar 2008 EL testen var negativ i ettermiddag.. min kjære smaboer sover nok godt i sin egen seng,mens jeg har vakt på sykebilen!
VenterJuniBaby!! Skrevet 7. januar 2008 #19 Skrevet 7. januar 2008 hei...ville bare si at jeg føler virkelig med deg, har oxo vært kjempe kvalm i noen uker nå, mest på kvelden, og vondt i nedre del av mage... tok en graviditetstest, men den viste "ikke gravid" men får fortsatt ikke mensen, og det er 2 mnd siden jeg hadde mensen sist, og kvalmen osv fortsetter bare......
skalha1t etter3.pp Skrevet 7. januar 2008 #20 Skrevet 7. januar 2008 he du testa no??e spennande ditte hære..hihi..lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå