Gå til innhold

Nathalie Christiane!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christiane ja, Nathalie er litt bimbo.. :)

Skrevet

Jeg synes omvendt jeg; Nat(h)alie er fint, men Christiane er bimbo:)

Skrevet

Veeeldig tungvint med to så lange navn sammen, vanskelig å stokke tunga riktig! Christiane er et veldig vakkert navn, men helst med K, ikke Ch..

Skrevet

Grusom og overdreven sammensetning. Too much rett og slett...

Christiane er fint, eller helst bare Kristin. Det enkle er ofte det beste, men smaken er som baken.

Skrevet

Vanvittig langt!!! 8 stavelser holder for navn på minst et par unger...

Bruk ett av dem, og helst Kristiane - med K! Eller som en annen har sagt her - hvorfor ikke bruke Kristin. Det er ikke så mye jeg er enig med Rema 1000 i, men en ting er sikkert - Det enkleste er ofte det beste!

Skrevet

Når noen foreslår Nathalie Christiane, blir det litt søkt å svare at det er best med bare Kristin. Det blir som om noen foreslår Ola, og så svarer jeg at Oliver er finere...

Synes foresten Nathalie og Christiane er fine hver for seg, men at de ikke passet så særlig godt sammen.

Skrevet

Kristiane er fint, Nathalie grusomt. Einig med nokon over at 8 stavingar blei litt i overkant. Ungen skal vel helst lære seg sitt eige navn før skulealder.

Skrevet

Synes det var en dårlig kombinasjon. Ville valgt et av dem i så fall.

Skrevet

Jeg likte det jeg! Men jeg er også sånn som liker lange og kanskje litt "voldsomme" navn. Og at ungen ikke skal klare å lære seg navnet før skolealder, det tror jeg ikke. Alle barn lærer seg navnet sitt fort - vil jeg tro.

Skrevet

Nathalie er et at de navnene jeg liker minst. Christiane er helt ok. Kombinasjonen er også helt ok, men litt voldsom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...