Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 hei. er det noen her som har erfaringer med grete rode under graviditeten. snakker ikkje om å sultefore seg, men kanskje hjelp til å ikkje gå opp så jævli mye.. har ikm 10.1. hadde meldt meg på kurset lenge før jul, når jeg kanskje ikke visste at jeg var gravid... trenger sårt å gå ned litt slik at d ikkje blir så tungt me en evt graviditet. er ellers i aktivitet 2-4 gr pr uke..
tertilus Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 kan du ikke evt. hoppe over til gravid-kursene de arranger hvis du finner ut at du er gravid? ville i hvert fall diskutert dette med kurslederen. lykke til!
mamma_til_2_m_junispire Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 gjør ingenting om du følger grethe rode mens du går gravid... om du har boken til grethe rode så har du sikkert sett at gravide og ammende kan spise så og så mye mer enn dem som ellers tar kurset Skal selv følge mammas bok denne gangen og gå mer tur sånn at vekta holder seg någenlunde der den er Gikk opp ca 7kg under forgje svangerskap og skal IKKE legge på meg mer denne gangen heller.... bare jeg klarer og styre unna min hunger for sjokolade denne gangen..... var flink forgje gang, men hadde ikke sånn søthunger forgje gang.... :\ uff, det er så tungt å være tung i kroppen fra før av også bli gravid.... meeen overlever nok denne gangen også
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 tusen takk for at du tok deg tid til å svare.. jeg er veldig overvektig og hadde ikkje så lyst til å gå opp så veldig mye hvis jeg skulle være så heldig å være gravid.. har ikkje lest boken fra grethe rode, så jeg visste ikkje at d laget egne opplegg for de gravide. d er jo kjempe bra. jeg begynner på kurset på onsdag den 9. og får fortelle d til kursholderen når jeg vet noe i slutten av uke 2... lykke til med å holde deg unna sjokolade, ikkje bare bare...
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 tenk at du bare la på deg 7 kg under forrige svangerskap, d er jo kjempe bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå