Gå til innhold

Noen flere som har piercing i navelen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har og. kommer til å ta den ut når magen blir for stor, slikt merker man. det går også ann å få tak i slike av gummi som er ekstra lange, tror de er laget for gravide faktisk, slik at du ikke trenger å ta den ut i det hele tatt. for noen hull gror jo muligens igjenn.

jobber som sykepleier innenfor plastikk kirurgi, har aldri hørt om at navlen har revnet grunnet piercing. men ut må den når man blir for stor.

Annonse

jeg har piercing i navlen, og m vel bare innfinne meg med at jeg snart på ta den ut. Gikk uten i en to ukers periode engang, og da hadde hullet nesten grodd igjen! Å jeg har hatt piercing i snart 8år! Så hos meg gror nok hullet igjen for alltid. Egentlig ganske trist, for jeg har hatt den så lenge nå, at den på en måte er blitt en del av meg.

Jeg har hatt min i 8 år...men skal vel ta den ut snart jaa.. er bare så rart å se mangen uten dobben! Men med tanke på at magen etterhvert vil bli smykket med noe mye finere så ser jeg ikke på det som noe stort offer!

Annonse

Jeg tok ut piercingen ganske tidlig forrige svangerskap pga hørte at det ble stygt arr. Jeg skal ta den ut snart før magen begynner å vokse denne gangen også. Etter fødselen satte jeg den inn igjen etter noen mnd. Jeg gikk nok uten piercingen i nesten 1 år. Det gikk greit å sette den inn. Hullet hadde vokst litt igjen, men med litt press og masse pyricept gikk det greit.

HØR HER JENTER:)

Jeg har pircing i navelen og hadde det med førstemann også. INGEN ARR!!! Legen sa at man merker selv dersom man må ta den ut fordi det er ubehagelig. JEg merket ikke noe. Dersom en pircine er ny bør den tas ut på grunn av Infeksjon kanskje. JEg har også opperert med pircinegen. INGEN PROBLEM. De taper bare over den. Ingen grunn til å ta den av enda dersom dere fortsatt liker den hvertfall:)

Tok den ut rundt uke 10 forrige gang. Skulle ønske jeg aldri hadde hatt den der i det hale tatt. Fikk ingen andre strekkmerker, men et STORT et fra der piercingen hadde vært og lagt oppover magen! Og hullet er ikke grodd igjen, men er blitt kjempe stort og slapt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...