Lothiriel Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Poden min har lagt til seg en (for meg) dårlig uvane hvor han klyper meg i puppen hele tiden, litt som en man ser en kattunge dier....Det er spesielt ille om natta, så om morran er jeg helt ømm i hele puppen, med masse småkutt pga neglene. Hvis jeg tar vekk handa hans begynner han å hylskrike....Noen som har noen gode råd for hvordan jeg skal få han til å slutte?
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 hva med å holde han i hånden..? pleier å funke for meg. eller du kan holde over brystet der han kliper deg, så han holder på der istedet..?
trollet66 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg pleier å gi henne en finger å gripe rundt, eller ei fille...
Lothiriel Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2008 har prøvd med å holde han i handa eller holde over puppen. Og det irriterer han veldig. Lurte på om jeg skulle prøve med votter ) Fille har jeg ikke prøvd, så det kan jeg jo teste.
(0_o) Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 en vott på klypehånda funker hadde det samme problemet, tredde bare på en litt tynn bomullsvott så slapp jeg det problemet. lykke til, er vondt med sår på puppa=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå