Sannellerslik? Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er 1.gangsfødende, nesten 10 uker på vei, og gler meg veldig til magen begynner å vokse:-) men når begynner det å vise egentlig? føler att jeg har en bitteliten kul nå, men kansje det bare er innbilning? Er også veldig plaget med oppblåshet, så det også gjør jo att jeg får litt mage..
har4barn Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Dette er veldig individuelt. Hos meg kom ikke magen før 18-19 uker første gangen. kom ikke så mye tidligere de neste gangene heller:).
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Hei hei Jeg er og førstegangsfødende Jeg er 11 uker på vei og har egentlig ganske "stor" mage alt.. Jeg trur det kommer veldig an på person fra person. Moren min fikk ikke mage før hu var i 5 mnd med meg.. Så det kommer veldig an på mennesker Lykke til videre og tru meg.. Magen kommer når du minst venter det
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Det er veldigt ulikt dette. I begge de to andre svagnerskapene har jeg vært nødt å begynne med mammaklær når jeg har vært 10 uker på vei. Dette svagnerskapet ser det ut til at jeg må begynne med mammabukser før den tid(så vidt termin ikke er feil da)
Rorrimamma Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Da jeg var førstegangsfødende fikk jeg når jeg var 14-15 uker på vei. Nå er jeg 12 og den har plutselig begynt! Men det er heller slik at når jeg har spist et måltid oser den opp. Om morgene er den ikke så stor, men ser forskjell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå