Lothiriel Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde sopp for litt siden, og kjøpte en tube nr 2, som jeg aldri har åpnet. Noen som vil ha den? Jeg gir den bare til noen som allerede har fått påvist sopp hos lege..... Har også en ammete som er kjøpt på apoteket. Den er åpnet, og laget en kopp av. ( det er ikke noe i veien med den, fikk bare ikke surret meg til å prøve den) Nå trenger jeg ikke noe av det. Så hvis noen vil ha så si i fra.
trollet66 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Har du hatt en runde med sopp, så kan du godt få en runde til, spar på tuben så lenge er mitt råd til deg så lenge
Lothiriel Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg ser jo det nå at jeg har skrevet at jeg hadde sopp for litt siden, og litt siden er blitt 3 mnd ( tuben holder leeenge enda altså), og skulle jeg få sopp igjen, så må jeg ærlig innrømme at da slutter jeg å amme. For det orker jeg rett og slett ikke igjen. Nå er poden snart 7 mnd, så da får han heller få mme......sånn er den saken )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå