Gå til innhold

Konstant sulten+ingen matlyst= KVALM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herrgud, åssen skal jeg holde ut dette her...Magen er bare helt fucka..er konstant sånn sult følelse, mens ingenting smaker..(verst om morningen...) kan våkne mitt på natta, KJEMPE sulten, men har ikke lyst på noe ting!!! Dette resulterer jo sef. i en del kvalme, og kjempe slapp...stakkar mannen jeg bor i lag med, gjør jo det meste han nå..!!! Noen som har gode tipd!!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg har hvert kvalm og spydd hver dag i over 1 mnd nå.. Å hadde absolutt ikke lyst på noen ting, til og med julepynten gjor meg kvalm! (har rydda den vekk..;)) men endeli ser det ut som det begynner å bli bedre:)

Det viktigeste er vertfall att du drikker rikelig (det sa gynekologen min).

Jeg synest eple, oppdelt i mange små båter, var veldig godt:) Og knekkebrød gikk det en del av.. :)

Du får trøste deg med att det går nok over om forhåpentligvis ikke så alt for lenge:-)

Skrevet

Høres kjent ut,ja - jeg sliter med skikkelig ulvesult samtidig som ingenting frister. Hvis jeg ikke klarer å presse i meg et eller annet, blir jeg skikkelig kvalm og dårlig - da er det bare å finne senga og holde seg i ro til det slipper taket. Og kan våkne midt på natta og føle at jeg ikke har spist på tre dager - helt sykt! :) Satser på at det går over etterhvert :)

Skrevet

jøss det der er akkurat som meg. ingen matlyst i det hele tatt. i dag spiste jeg ikke før kl 16. også går jeg rundt og er sulten uten lyst på mat og så: PANG, driiiit kvalm. men kjeks hjelper altså.

Skrevet

Jeg går også og er kvalm hele dagen. Sulten men ikke lyst på noe.

Jeg har noen drops som jeg prøver å suge på, så presser jeg ned litt mat minst hver 3. time.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...