Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er for tiden hjemme med min lille sønn på snart 9 mnd og planlegger å være hjemme frem til 1 august. Jeg kunne tenkt meg å være dagmamma for ett barn til så han har noen å leke med og vi får økonomien til å gå rundt Jeg kan være dagmamma i peridoden 1.mars - 15 juni. Jeg er 26 år gammel, har 2 barn, jente på 3 år som går i barnehage og gutt på snart 9 mnd. Jeg er utdannet førskolelærer og jobber til vanlig som pedagogisk leder.Vi bor på austad/danvik, i rekkehus med hage og god boltreplass. Jeg kunne tenkt meg å være dagmamma for ett barn som er sånn cirka like gammel som gutten min, dvs rundt året. Hvis noen er interessert det er bare å ta kontakt med meg på min meil adresse som er [email protected] eller svare her i innlegget på DIB.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2008 ikke ledig lenger.
hilal Skrevet 6. februar 2008 #3 Skrevet 6. februar 2008 hei... har jeg skjønt det riktig eller er du ikke ledig lenger. jeg har en datter på 10mnd som trenger dagmamma så fort så mulig.blir kjempe glad hvis jeg får tilbake svar:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå