Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Er det mange av dere som bruker babyklister? Jeg bestilte rett før jul, men den ble stoppet i tollen.... Trodde jeg var lur og bestilte to flasker pga høy fraktkostnad... Men- da gjorde jeg en tabbe! Kom ikke på at beløpet oversteg 200kr, så nå må jeg fylle ut masse skjemagreier, og kostnadene stiger... Jaja... Er verdt hver krone og vel så det hvis det kan hjelpe en spire å leve trygt og godt inni meg!! Dere som har brukt/bruker det, har dere merket noe forskjell? Syklus? Blødning? Etc? Ha en fin kveld!:-) Nå er det tid for lørdagskos og avslapping:-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg gjorde samme tabben og bestilye to, men det er dyrt. Best å bestille 1 om gangen. Og de varer lenge, jeg er fremdeles på første flaska. Jeg tok det i noen sykluser fra el til ikm uten hell, så har egnentlig slutta. Jeg klarer ikke å bli gravid så føler det ikke har noen hensikt. Sparer de siste dråpene til jeg blir gravid. Da jeg gikk på det hver dag merket jeg forskjeller. Det kriblet i underlivet, og mensensmertene ble bedre. Så¨jeg merket en forskjell. Men har ikke klart å bli gravid da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå