tato Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Finnes det andre modne gravide fra Bergen her? Jeg er 37 år, og gravid i 14. uke nå. Har en gutt på tre år fra før, og venter mitt andre barn i juli. Andre som skal føde til våren/sommeren?
månesol Skrevet 7. januar 2008 #2 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 40år, bor i Bergen, og termin i april. Har et barn fra før.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg er 37 og er i uke. 27.Termin i april og er fra Bergen
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #4 Skrevet 8. januar 2008 Jeg er ikke fra Bergen, men har bodd her i snart 10 år! Jeg er 37 år og har termin 16. juli. Har ei jente fra før på 6 år.
Jacinta Skrevet 16. januar 2008 #5 Skrevet 16. januar 2008 Hei bergenser. Jeg er 44 år og har termin 8. juli. Omtrent samtidig som deg. Har tre barn fra før men de er så gamle som 26, 23 og snart 15. Bor på Askøy.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 Hei jeg er 40 år og bor i Bergen. Har to barn fra før. Jente 9 år og gutt 12. Nå kommer atpåklatten, termin i begynnelsen av mai. Er skilt for 6 år siden og har truffet en ny mann som ikke har barn fra tidligere. Trodde ikke jeg skulle gjennom dette en gang til, men gleder meg veldig. Ungene er også begynt å glede seg. Spesielt jenten. Gutten på 12 er mest bekymret for hvor tykk jeg kommer til å bli. Har fått forbud mot å vise meg på skolen hans. Han synes det er litt pinlig.
Jacinta Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 kjenner meg igjen. min yngste på 15 er også flau og har satt flere krav om hvor jeg ikke kan gå i tilfelle noen han kjenner skal se meg. Hvordan takler du dette?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #8 Skrevet 20. januar 2008 Jeg må bare respektere dette. Pakker meg godt inn om jeg absolutt må innom skolen. Passer også på at magen ikke er for synlig når vi er på kjøpesenteret, i tilfelle vi treffer noen han kjenner. Husker fra jeg selv var i den alderen. Det var jo drit flaut alt mamma kunne finne på å kle se "ut" i. Da ville jeg helst gå ti skritt bak henne og late som om jeg ikke ante hvem hun var. Det er bare en fase de er gjennom, men for dem er det viktig.
Gjespa Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Hei Eg er 35 år, (36 i mai). Gravid for fyrste gang og har termin i starten av august. Er akkurat 12 veker på veg og er i god form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå