Gå til innhold

planlagt eller??

Englemamma08-spire12-10

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d mange her inne som planlegger graviditet, eller som er gravide og det var planlagt??

er selv prøver i 13 pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Og det klaffet endelig etter 9 måneders prøving. Har termin om 1 uke =) =) =)

Skrevet

håper spira vår kan site snart.. hadde ikm 27 - 28 desember.. så er litt på overtid her gitt

:-D

Skrevet

prøvde aktivt i 1 mnd, så satt spiren :-p ( nr 2 ). Nr 1 var ikke planlagt, men angrer ikke et sekund på at vi beholdt henne

Skrevet

Var ikke planlagt, hun ble unnfanget på Roskilde festivalen 2007 :) Men da vi fant det ut 2 måneder etterpå blei vi over lykkelige.

(Tåler ikke p-piller)

Skrevet

jeg sluttet på p-piller julen 2006 og ble garvid i juli:o)

så vårres graviditet var veldig planlagt:D

Skrevet

her klaffa det før vi rakk og bestemme oss for om vi skulle prøve nå eller vente litt:)

sjebnen bestemte at barn skulle det bli nå..

Skrevet

hei=)

ja planlegger men er i 9pp nå men har prøvd siden feb i fjord men mannen min va på have 4 uker i slengen før sommeren så blei lite prøving da. så fikk eg syste som sprakk å nå vente me på at mensen skal bli stabil (enda:S) men prøve jo enda seff=) men sko hatt noe så får fart på sakene:P

Skrevet

nei, var ikek planlagt. ble gravid på ppiller. fant ut i uke 3 at jeg var gravid ved å ta en test (i følge forige menstruasjon var jeg egntlig i uke 8, og trodde jeg var kommet langt i graviditeten).

Jeg tok testen fordi mensen var 1 uke forsen. (i følge forige mens), men i følge ultralyd (måtte dra dit pga masse smerter og blødninger), så var jeg kun i uke 3 da jeg testet positivt.

så jeg fikk vite om graviditen rimlig tidlig når man tenker på at jeg ikke engang planla dette her:P ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jaja, men nå er jeg gravid da.. :-) har så mange lykkelige følelser i meg.. helt fantastisk :-) 13 pp så satt spira.. var vell ikke meninga hu skulle komme før nå da :-) håper bare hu klamrer seg godt fast og greier da :-)

så her blir det et lite septemberbarn.. syns det er så koselig og se alle dere som faktisk er like unge som meg og prøver og bli gravide.. trodde ikke det var så vanlig jeg :)

Skrevet

nei, var ikke planlagt i d hele tatt.

faktisk hehe..:D

Vi ''hoppa av i svingen'' og jeg tok angrepiller, men jeg er visst veldig fruktbar så gravid ble jeg uansett gitt!

Skrevet

Her va d planlagt :D

Glæde oss masse!

Skrevet

ikke planglagt!men etter en hard abort før bestemte jeg meg for aldri gjøre det igjen så deen gangen ble det en liten en:D:D kjempelykkelig no..

Skrevet

ikke planlagt her heller. men har alltid hatt lyst på barn, spesielt etter at jeg jobbet på småbarnsavd. i barnehage som vikar.

jeg reagerte på ppiller, så vi hoppet av i svingen og brukte kondom rundt eggløsning. virket bra i 16-17 mnd men så har vi begynt å bli slurvete med kondom. kanskje fordi tanken på en baby ikke er så skremmende:P vi gleder oss ihvertfall veldig masse nå! termin 22.juli=)

Skrevet

ikke så veldig planlagt her heller, ettersom jeg fortsatt er i utdanning. men jeg glemte rett å slett, og var veldig slurvete med å ta med meg p-piller på ferie i sommer, da vi var en måned på reise uten mulighet for å få tak i nye.. ikek bekymra det oss så veldig heller at jeg ikke tok så da jeg fant ut jeg var blitt gravid i august kom det ikke akkurat som noen overraskelse. .. så litt planlagt kan man jo si, for vi visste jo hva vi gjorde:P

men nå gleder vi oss kjempemasse til mai!

Skrevet

spennende og se andre unge som har planlagt graviditet.. trodde jeg var helt sprø da jeg ikke var fylt 18 og ønsket og få barn.. hehe :-) er nå 8 uker og 2 dager på vei :)

Skrevet

Planlagt og vi gleder oss kjempemasse :) er 19, har termin 10.august, samme dag som jeg fyller 20.. pappan er like gammel :)

Skrevet

Sikkert mange som har fordommer mot det, men ikke jeg, er selv 18 og håper jeg har en liten spire i magen. Om jeg ikke har sagt det tidligere, så gratulere så masse! Etter 13 pp (right?), så fortjener du det virkelig! Flinke piken blir sikkert kjempefin mamma :)

Skrevet

Blir 19 i juni, og slutte på pillen i august.. Har så og si prøvd siden da, men nå har vi "pause" til slutten av april.. Men blir det, så blir det :D :D :D

Men nå har ikke TR vært på besøk siden 18.november, så skal teste i morgen... Har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på pillen, så..

Skrevet

Jeg planlegger graviditet. Er 19 år, og har prøvd siden aug/sep. Begynner å bli litt utålmodig ja! Men jeg ser mange positive sider ved å være ung mor, men også mange utfordringer. Tror d er viktig å være realistisk i sine forventninger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...