Gå til innhold

Hva er dette? Noen som har opplevd lignende?


lizaloo

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er nå gravid 9+3 og har nå i 3 uker hatt brunlig utflod i 3 uker. Det kke så mye men kommer på papiret inn imellom. Av og til har jeg litt mensmurringer og når jeg da går på toalettet er det litt brunt slimete (sorry detaljene altså) Har hatt 3 ul til nå og det ser fint ut, den siste på onsdag hvor vi så hjerte som banket og navlestreng. Gynekologen kan ikke se tegn til noe blødning og at livmormunnen er lukket. Jeg har litt gravid symptomer:trøtt, ømme bryst, dårlig matlyst.

 

Men denne utfloden tar snart knekken på meg, er konstant livredd for ma. Hadde en i februarog var da også plaget med brun utflod, men da døde fosteret i uke 7. har spurt legen om det kan ha med tidl keisersnitt å gjøre (at livmoren strekker seg ekstra) eller at vi er gravide med ivf ( ganske stimulert i eggstokkene) men han kan jo ikke svare på noe!!

 

Er det noen her som har opplevd eller hørt om lignende? Håper noen kan svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen gode svar til deg, men vil gi deg en (((storklem))) og håper du snart kan få slappe av og nyte å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt bldøninger i det heletatt..

MEN har lest at livmortappen med noen er vedlg følsom og man kan lett blød uten at det er noe farlig..

Så kanskje det er det du gjør? at det ligger litt gammelt blod der(for brunt er vel gammelt blod) så kommer det ut ilag med utflod som er vanlig å ha mye av når man er gravid..

 

Bare en liten teori fra meg som igrunn ikke har noen erfaring med dette..

 

Men har jo også fått med meg her inne at det er jo flere som har hatt blødninger over tid, men ikke mistet:)

 

Så alt så jo bra ut på UL også :)

 

Så ønsker deg lykke til med graviditeten og håper alt går bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Dette er ikke morsomt, og det vet jeg helt sikkert siden jeg har omtrent kommet like langt som deg og har vært plaget med det du skriver, faktisk flere uker enn deg også. Også jeg var på UL og der var det som hos deg. Noen har det rett og slett slik, mens andre slipper. Det er helt normalt bekymre seg, og man bør vel ta det ekstra med ro. Jeg har også vært igjennom det du var igjennom i februar tidligere, og med samme som deg, brun utflod. MEN: Vi er nå kommet i uke 9, og fosteret har større og større sjanse for å klare seg. Jeg har vært igjennom dette med brunlig uflod tidligere også, og da har babyene klart seg. Jeg har vært med på å våkne i en dam av blod og likevel har babyene klart seg. Det finnes ingen fasit. Men jeg tror du kommer langt på gode tanker!

 

Hos meg er det nå brunlig utflod hver gang jeg er på do, men ikke noe i truseinnlegget. Skal på Ul om tre uker igjen, håper alt er vel til da.

 

Tenk gode tanker, det kommer man langt på!

 

Lykke til!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...