Gå til innhold

Egnet lokale for bryllup i Vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om et egnet lokale for bryllup? Ca 80 gjester. Vi ønsker å være et sted der vi tar med alkohol selv, så det er hovedsaklig bare plassen vi vil leie. Regner med å hyre kokker, ordne mat, servitører og alt selv.

Skrevet

mener det er et kjempefint sted i Eidsfoss.. er ikke helt sikker på om det er i vestfold da... men er jo ikke langt unna i tilfelle...

men vet ikke om det er sånn at man må leie kokker selv og ha med drikke og sånt selv..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvor i Vestfold da?? er jo denne superflotte (syns jeg), på nøtterø?? (eller ut mot der...) FAEN at jeg ikke huska det nå da..

Ellers er jo Odd Fellow blitt brukt til sånt, kjempefine lokaler begge to..

Skrevet

Engø gård på Tjøme, men der tror jeg ikke man kan ta med alkohol og ssånn selv, men er ikke sikker da...

Skrevet

Hvor bor du da??

Vi skal gifte oss i august og har bestilt fjellhall i Holmestrand.

Er sikkert et egnet sted i nærheten av der dere bor

Skrevet

Palmesus, mener du Gimble? Det er et utrolig flott selskapslokalet med belliggenhet på Nøtterøy, ja..!

Skrevet

Ellers har du jo Ocean`s point, også på Nøtterøy, eller i nærheten av Tønsberg. Kjempefine lokaler. Men jeg synes det er utrolig flott på Gimble, nydelig hage og allting. Og ligger ganske lokalt, litt utenfor Tønsberg.. Lett å finne frem...

Skrevet

Villa Møllebakken er kjempe fint sted for bryllup, der kan en ha medbrakt, og 80 gjester!! har vært der i bryllup, og skal ha der selv i aug!!

Ligger ved Haugar..kjempekoselig sted , med stor hage ;-)

Lykke til!

Skrevet

Vi hadde bryllupsfesten på Sjøormen på Nøtterøy nå i sommer:o)

Var veldig vellykket.. Bestilte mat fra Kilen catering, og hadde handlet inn alkohol og annen drikke selv. Det eneste problemet er vel at det kanskje er et litt for lite lokale for 80 gjester...? Vi var rundt 50, og det gikk veldig fint:o)

Skrevet

Karlsvika Gård utenfor Tønsberg (mot Åsgardstrand) er et topp sted! Var 80 der i et bryllup jeg var i. God plass.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Gimle ja, tnx!!! DER er det flott! Var der i brylupp i 2006, råflott! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...