Gå til innhold

Leste et innlegg...

Dolly Duck

Anbefalte innlegg

Skrevet

...inne på 3.tri om at man blir innkalt til en samtale/omvisning med jm som kalles journalinnskriving (dette var på SUS).

Er det noen som har hørt om det? Hva går det i såfall ut på, og hvem må vi kontakte for å få en slik samtale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tatt ul i uke 18-20 på sus,blir du innkalt,har du tatt dette en annen plass,må du selv ringe sykehuset og be om en slik time. En blir ikke omvist,det er kun journalinnskrivning de har tid til. Vil du føde på den vanlige fødeavdelingen må du ringe dit og ønsker du å føde på fødelofte må du ringe dit.

Denne innskrivningen er slik at en får de opplysningene enn trenger til fødselen,slik at en slipper å svare på mange spørsmål,når en kommer inn og har rier og ikke er helt klar i toppen.

Hvis du ikke har hatt denne innskrivning,kan du føde på fødeavdelingen alikevell,men jeg tror ikke de tar i mot deg på fødelofte,

Håper du ble litt klokere av dette her.

Lykke til videre

Skrevet

Takk skal du ha!

Veldig rart, vi har hatt 8-10 ul på SUS, bl.a. den i uke 18 som er standard. Har ikke blitt innkalt til noen samtale eller journalinnskriving.

Får visst ringe dem på mandag og høre hvordan vi skal gjøre det. Da er det fødeavd jeg ringer, og ikke fødepol om jeg forstår deg riktig??

=D

Skrevet

Nei,det er ikke fødepol jeg mener utenom fødeavdeling,men fødelofte. Fødelofte er i 7 etasje,en liten avd, der du får et eget rom (familierom)med badekar. Dette er et tilbud for dem som ønsker å føde på narurligvis,uten noen form for medikamenter. En kan søke seg inn der og hvis en underveis finner ut at en må ha noe smertelindring,kommer du rakst ned på vanlig fødeavdeling. Fødte der selv sist,og jeg må si at dette er noe jeg anbefaler på det varmeste. Du kan ha med deg mannen din hele veien og der er dobbelseng der,slik at han også kan overnatte. Du får være der i et døgn,føder du på natten,blir du lengre,de sender deg jo ikke ut om natten*ler*

Håper du forstod meg litt bedre nå.

Skrevet

Fikk time til innskriving den dagen jeg var på ordinær ul og skal ca 1 mnd før termin.

Skrevet

Du vil få innkalling til innskriving automatisk i posten dersom du har tatt ul på sus. Innskrivingen skjer ca 1 mnd før termin. Så du trenger ikke ringe de dersom du har tatt masse ul på SUS.

Skrevet

En får kun innkallelse til vanlig fødeavdeling,ønsker man fødelofte,må man selv ta kontakt,men hvis det nærmerer seg en mnd igjen for deg Dolly og du enda ikke har hørt noe,hadde jeg tatt kontakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...