Gå til innhold

stellebag,tvillinger

bøllefrøene

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjøpt inn... ser etter en som er litt stor.. så en i sverrige for en stund siden.. angrer for at jeg ikke kjøpte den!

tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... ser for meg at jeg må kanskje ha med litt ekstra av alt i den..

Skrevet

Går med tanker om å kjøpe en Skip-hop DOUBLE duo, en stellebag for tvillinger.

Akkurat nå har de flere modeller og salg på de her: Pippilotta.se

Tror vel at det skal dekke behovet?

Så kan man feste den til vogna , veldig kjekt...

Skrevet

skip hop ja.. det er den jeg så på stor i sverrige... å håper jeg kan bestille den på nett..

Skrevet

Har en slik og anbefaler den varmt, får med meg stelleting til 3 stk.

Skrevet

Hvorfra da?

Jeg har som sagt sett de på nettstedet: Pippilotta.se

Har du kjøpt den i Norge kanskje??

Skrevet

jeg vil også prøve å få tak i den i norge..selv om den sikkert koster litt mer her.. så slipper vi toll osv.. tror den kan bli dyr å bestille.. har tråkket i den fella før.. tror ikke jeg orker å kjøre til sverrige før fødsel. de selger det merke på babyshop.. kanskje vi må spørre der... andre steder??

Skrevet

Ser at den finnes på det norske nettstedet alexi.no i flere fargevarianter.

Veldig fin stellevekse, men duo double ser veldig stor ut, synes jeg. Har vi virkelig bruk for så mye plass i stelleveska? Noen av dere erfarne tvillingmammaene som kan si noe om det? Noen som har prøvd vanlig duo på tvillingvogn?

Skrevet

jeg har sett på mange små.. ikke mye plass hvis en skal ha dobbel skift og en del bleier.. også blir det jo min veske en periode og..

Skrevet

De har diskutert dette med stellebag inne på tvillingforum, og de der er det ingen tvil om at de har trengt dobbel stelleveske. Jeg har bestilt en selv fra USA, husker ikke helt hva den heter nå - men den kom på ca. 600 kroner og den skryter de veldig av de som har brukt den.

Skrevet

Kiwi-Kid - skip hop duo double heter visst vesken :)

Skrevet

jeg har kjøpt reisebagen proff og er veldig fornøyd med den.kan godt anbefale den!!!

Skrevet

Jeg har også kjøpt Skip-hop duo double fra Kiwi-kid. Koster ca 1200 i Norge. Fikk den for 515 på nettet pga lav dollar kurs nå. Ingen toll eller gebyrer pga Kiwi-kid merker den som gave. Er veldig fornøyd med vesken. Rommer mye og har mange praktiske rom. Anbefales!

Skrevet

oj.. så billig.. 515 kroner og ikke toll.. hvilken nettside kan jeg bestille den?? oj nå ble jeg gira..

Skrevet

Nettsiden heter www.kiwikidsgear.com. Lykke til!

Skrevet

takk takk... hvor lenge er det siden du bestilte den?

Skrevet

Hei Nillenalle,

Hvordan får jeg Kiwi-kid til merkere den som gave?

Skrevet

ja virker som de spør etter gave kode??

Skrevet

Hei!

Jeg bestilte vesken 28.11.07 og fikk den etter ca 10 dager. Jeg ba ikke om at den skulle sendes som gave, tok bare en sjans pga andre hadde fått det! Tenkte at veska uannsett ble billigere enn i Norge, dersom det skulle tilkomme toll og gebyr. Så det gikk av seg selv. Har ikke hørt om noen gave-kode.

Skrevet

Prøvde å bestille den nå jeg.. fikk opp at de ikke sender til norge.!!

Skrevet

Fikk du svar av dem at de ikke sender til Norge? Hva med dere andre som har bestilt? Bestilte dere fra samme nettsted? Jeg har også tenkt å bestille den stellebagen (Skip Hop Duo Double)... Hmmmmmm

Skrevet

ja under bestillingen så fikk jeg opp at de ikke sendte til norge.. kjipt..

Skrevet

Hva med OTH sin stellebag?Den har jeg kjøpt til tvillingene vi venter i mai.Kjøpte en brukt(men var helt ny og fin) på finn.no til 450 kr.

Skrevet

den må jeg sjekke ut.. takk for tipset..

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei!!

Ship hoi double duo kan også kjøpes på lilleprinsen.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...