spirren Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Heisann! eg lura på om det er noken som kan svare meg på kor langt ein er komt når ein kan ta ein test på ettermiddagen og den blir positiv? sånn ca...Håper det er noken som veit:)
snæparguri Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 test morgenurinen. jeg testet på ettermiddagen når jeg var 5 uker. den var negativ. testet morgenen 2 dager etter å den var positiv. det var ca 6 dager etter jeg skulle hatt mens
perle* Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Det er ikke så lett å vite. Noen produserer mer HCG enn andre. Letteste måte å finne ut av hvor langt du er kommet er nok å gå en tur til legen. =)
jeano med nr.4 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg tok test påvettermiddagen og testet positivt 5 dager før ventet mens
Sannellerslik? Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Eg tok test noken daga før eg venta på mens, både morgon, ettermiddagen å kvelden, og alle sammen var postive (det gikk ikkje opp for me att eg var gravid;)) Men eg var berre 3-4 veker på veg. Det luraste er å rekne fra første dag av siste mens, så veit du det cirka:)
HanneMeJuliGutt Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg tok på ettermiddagen dagen før jeg ventet mens og var gravid 4uker eller noe på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå