Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så at noen skrev at det mulig at magen vokser fortere når man blir gravid med nr to,tre osv.Flere som har opplevd dette?Jeg syntes nemlig at magen min plutselig ble ganske så stor denne gangen,i fohold til min første graviditet.puppene har alt blitt større enn sist og.

Er veldig koselig å se at det har blitt en go-mage alt da,ca 7 på vei:)5 og et halvt år siden sist da,så alt er litt nytt igjen selv jeg har erfaringen med meg:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136442076-fleregangsf%C3%B8dene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja her har jeg måtte gå opp en buksestørrelse alt...Er i uke 9.

Er annengangs...

Hadde liksom tenkt å holde det hemmelig litt lenger fordi jeg begynte i ny jobb for 3 dager siden..men de tror vel kanskje bare at jeg er litt naturlig "rund" hehehe

hehe er så godt å høre at magene begynner å vise..jeg fikk helt panikk for ei uke siden..da var jeg så oppblåst at ingen bukser passet skikkelig..tenkte som så at:joda jeg er gravid,å ja magen blir større,men ikke såååå tidlig vel??men nå er magen blitt litt mer normal igjen..men kjenner jo at jeg ikke kan trekke magen heilt inn lenger,(hvis jeg prøver på d):)

men jeg er 8 kg mer denne gang før jeg ble gravid nå..enn med 2 mann..så jeg har litt å gå på..så jeg passer meg litt extra denne gang..å d hjelper kjenner jeg..

når skal dere si d??

Jeg har måttet begynne med strikk i olabuksene mine nå;)hehe.Begynte i ny jobb for ca 5 mnd siden jeg også,så prøver å skjule det litt til(om det går..)

Det er noe å tenke på hver dag man skal kle seg nå,slik at det blir behagelig;)

Annonse

egentlig vil jeg vente lengst mulig m å si d..men jeg vet at jeg ikke får d til;)

svigerinnen min ventet 18 uker før hu sa d..fatter ikke hvordan d går an;)

men jeg må til legen først å se at alt er i orden..vet ikke hva d er men denne gang er jeg litt mer bekymra for at ting kan gå galt..var ikke sånn med de to andre..men kan være at jeg er blitt eldre..å da tenker man mer på hva som kan skje..når du er yngre tar man ofte ting som en selvfølge..

oi,ja det var virkelig godt gjort å klare å vente og ikke minst at det ikke hadde syntes før i uke 18:)

Skal innrømme at jeg tenker litt mer på ting og tang jeg også denne gangen enn jeg gjorde første gang,men langt i fra noe overdrevent.Har den innstillingen som sist at dette kommer til å gå fint og formen er jo minst like bra som forrige gang:))

Men tanke gangen i forhold til ting som kan skje ligger nok lengre fremme denne gangen ja.

svigerinnen min forklarte at hu ikke hadde behov for å si d iden 1 mann bare var 13 mnd hehe..

nei ikke overdrevet bekymring her heller..men tror nok jeg vil be om en extra sjekk hos legen bare for å være sikkert ;)

men jeg begyner å kjenne at jeg har vondt i lysken når jeg går turer å sånn..kjenner nederst i ryggen at d gjør vondt..var ikke d littt tidlig?

har hatt mye plager med bekkenet de andre 2 gangene og,men ikke før seinere i svangerskapet..

har du hatt mye bekkenplager?

d skal jo sies at jeg la pp meg 20 kg med de to og da..så d er jo ikke så rart kanskje..det er jo tungt..:)

skjønner;)hehe.

Har litt små vondt i ryggen i blant,på slutten av arbeidsdagen f.eks.fordi jeg har en jobb som jeg står og går hele tiden.Jeg har nok vært heldig,for jeg hadde ingen bekkenplager forrige gang,ikke kvalm heller,så jeg krysser alt jeg har for at det skal gå like fint denne gangen også:)

Men jeg fikk så til de grader plager under og etter fødselen sist,der jeg bristet halebeinet,fikk sv.skapsforgiftning i etterkant av fødselen(noe som er sjeldent) og fikk da helvetesild som en følge av det.Så da var jeg ganske dårlig.Så håper for all del at det ikke gjentar seg!

Ting blir jo tyngre ja,og man har mer behov for hvile.

Viktig at man lytter til kroppen uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...