mamma til tre prinsesser Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 fra pilleslutt til positiv test gikk det 17mnd, har pcos og pergokurene endte i prøverør med innsetting 20/12. testet klart positivt nyttårsaften (hadde to tester med helt svake (neste usynlige) teststreker i romjulen) dette er mitt første barn, og det er helt uvirkelig at jeg endelig er gravid. har enda ikke gått opp for meg, så jeg må teste nesten hver dag for å sjekke at de fremdeles blir positive, hehe. heldigvis bare tre uker til ul, selv om det føles som en evighet til. tror ikke jeg kommer til å forstå at jeg er gravid før vi forhåpentligvis får se et bankende hjerte. gratulerer så mye til alle dere andre gravide!
togutter-08og10 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Gratulerer så mye. Kos deg som gravid og nyt det. Håper du slipper kvalmen. Lykke til videre.
mamma til tre prinsesser Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2008 i dag på 4+4 har jeg en SA, så da melder jeg meg ut herifra igjen, og stiller meg i kø for forsøk på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå