Gå til innhold

Så vondt i brystene/brystvortene at jeg trodde jg måtte ringe legevakten i natt.. livredd jeg...


Sussa85 - snart 2?

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer med kroppen min:( Først så får jeg vondt i skinka og ryggen... og i natt toppa det seg virkelig.. våkna en time etter jeg hadde lagt meg... og trodde noen hadde ..ehh.. stukket kniver i brystene mine.. vet ikke hvordan jeg kan forklare det... grein og grein.... slik folk forteller hvordan brystbetennelse føles.. slik føltes det kanskje?... Hadde allerede tatt en del smertestillende i går pga av hodepine og bekkenet/skinka.. så turte ikke ta mer av det heller..prøvde med varm klut på brystvortene.. tenkte kanksje at d var kulde som hadde gjort det.... men nei..ingenting hjalp..og smertene ble nesten uutholdelig... måtte lage telt med dyna over overkroppen slik at ingenting rørte ved meg... aldri opplevd noe slik.. tenkte å stå opp å ringe legen..men var så trøtt..sovna mens jeg gråt...våkna i mårrest..og det svir enda... men ikke i NÆRheten så vondt som det var i natt.. men fortsatt ømt.. nåde den som kommer bort i meg..

 

Er dette normalt??... ( er i min 11 uke)

 

hum.... hjelp?.. blir vel å kontakte legen om dette skjer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke om jeg har hatt såååå vondt som deg, men jeg har stikkende smerter i brystene konstant. klarer ikke å ligge på siden eller magen. bare ryggen. tror nok ingenting er i veien med deg, det er bare forferdelig uvant og vondt. men det går jo ann å snakke med lege, hvis det blir verre. bare en telefon unna vet du. dette går så fint;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker ordentlig smerter.. jeg er ikke pysete av meg... og ringer helst ikke legen.... :( men dette tok kaka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hørtes ikke godt ut:(

For meg høres d ut som at hormonene er i full sving for å forberede melkeproduksjonen:) helt ufarlig! Og ja, d vil mest sannsynlig skje igjen...

Tips: ligg med en god støttende bh om natten.Helst u/bøyle siden den kan "tirre" melkekanalene.... (sportsbh)

D hjalp meg når jeg gikk gravid med lille Turbo.

Lykke til!l (er på besøk fra bli gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips..får prøve det... håper det ikke skjer igjen... var så vondt at jeg hang over dasskåla..ikke særlig kjekt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...