Gå til innhold

Hva syns dere om Hello Kitty klær på voksene damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må selv si at jeg syns det ser lettere teit ut :)

Skrevet

Det vil jeg vel si ser litt fjortis ut.

Skrevet

Søtt, eller no`??

Har det ikke selv, og tenker at smaken er som baken - delt!

Skrevet

Like lite som jeg synes om voksne som skriver "voksene" ;)

Var jeg litt på kanten nå? Bare terger da;) Men synes faktisk det høres like umodent ut som Hello Kitty-klær.

Men, ja, slike klær er trashy på voksne damer!

Skrevet

Liker det verken på barn eller voksne.

Skrevet

Greit nok på "fjortiser", men ikke voksne damer, nei!

Skrevet

Syns det ser teit ut. Like teit som folk som pirker på skrivefeil...

Skrevet

Jeg er 31 og ja jeg har nattdrakt og sokker som er Hello kitty på. Men jeg går liksom ikke ut blandt folk med det da.

Skrevet

Ja,da er vel jeg umoden i dine øyne....

Skrevet

Jeg har hello kitty joggedress og den synes jeg er fin. Går kun med den inne på kveldene da, men ja, smaken er som baken.

Skrevet

Snuppa har litt hello Kitty tøy, synes det er søtt på henne. Har ikke noe selv da, annet enn noen Hello Kitty sokker som er bare helt himmelske å ha på seg hehe. Favorittsokkene mine for tiden dem :-)

Skrevet

Jeg synes d er helt ok m sokker og pysj etc....Gensre og t-skjorter synes jeg passer best til ungdommer og barn...men d er min mening da :)

Skrevet

Hahaha - finnes det?

Skrevet

Jeg går selv i de tykke sokkene til hello kitty, men kunne ikke falt meg inn og gått med klærne, syntes ikke de er noe fine og så ser det fjortis ut på voksne folk.

Skrevet

hva med damer med Tinkerbelle på t-skjorta si da? For det har jeg! hehheehhee!

jeg kan godt være litt tacky men jeg elsker miss belle, og hun farer ikke ut vinduet her bare fordi jeg har blitt 30 asso. hehe.

Skrevet

ps;

bikbok har masse hello kitty stash til voksne. Husker når jeg bodde i usa, da var alle stay at homes mum'ene å hentet barna sine på skolen i ole brum college genserer og blinkende pins med nasse nøff osv. Det var liksom skoleeksempelet på en bra mamma. hehe.

Skrevet

Okei, da er jeg lettere Teit, for jeg har en Hello Kitty hettegenser, som jeg faktisk bruker på skolen *grøss og gru*

Men så annser jeg ikke meg selv som en voksen dame heller (hørtes fryktelig gammelt ut), jeg er 21 og det er stor forskjell på meg og en på 40.

En annen ting er at det spørs hva man bruker det til, og hva slags stil man har.

Har man på seg hello kitty genser, musfletter og bimbo-sminke når man er f.eks 40, så ja, da ser det kanskje lettere teit ut.

Skrevet

Folk får selvfølgelig gå med hva de vil, men jeg hadde neppe trodd du var 21 år og hadde barn hvis jeg så deg i den outfiten :-)

Skrevet

mihihi.....

når man er 21 kan man da fint gå med hello kitty genser, og jeg tror ikke jeg er en dag over 21 mentalt. sukk. 32 going on 21 eller noe.

Skrevet

He he, (S)TinkerBelle <3 Du er en mann/ gutt på 18, tror jeg ;-)

Skrevet

ojojojojojo! *løper på badet for å sjekke*

..sukk..da er den liiiiten iallefall.. høhø.

Skrevet

Har en nattdrakt med Hello Kitty, men kunne aldri tenke meg å ha noe med Hello Kitty på meg ute blant folk... men hadde nok syntes det var kult da jeg var 18...;o)

Skrevet

Hahaha....ja det ser teit ut, ihvertfall hvis man går ute med dem. Tror faktisk jenta mi på snart 10 år syns det hadde vært teit å tatt på seg Hello Kitty klær. ;o)

Skrevet

Det spørs vel litt. Er bare søtt om det er undertøy eller natt-tøy. Jeg ville ikke brukt det selv, men vil ikke si det er teit. Jaja.

Og, Spetakkel, det er hvert fall ikke teit å pirke på skrivefeil, det er derimot viktig. Det er så mange som slurver med språket vårt, at jeg får vondt inni meg. (Måtte bare få det med...)

Skrevet

Joda, er norsklærer selv... ;-) Gidder ikke rette her inne for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...