Gå til innhold

guttenavn


Anettemor82

Anbefalte innlegg

Noen som kan komme med noen guttenavn? vi står litt fast. Foreløpig har vi kommet fra til emil, men er ikke helt bestemt på det. Det skal være et vanlig navn, men det kan også være litt eget (men ikke for spesielt)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pløyde gjennom ssb.no x antall ganger:) skrev opp de jeg likte, og samboer strøyk ut de han ikke likte. Der er det ihvertfall mye å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian er det fineste guttenavnet jeg vet. Gutten min heter det ;o)

Ellers er Thomas i vinden igjen. Andreas er fint også :) Mathias. Tobias.

Jonathan. Jesper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen vår skal hete Iver. Synes det er fint, kort og greit, høres ikke uvanlig ut samtidig som det ikke er så mange som heter det (1400 stk) og i tillegg er det heldigvis ikke et av navnene som er på topplisten for tiden (det er det aller viktigste).

Egentlig er mitt yndlingsnavn Alvin, men det falt ikke i smak hos pappan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emil er jo kjempefint, da:)

Vårt guttenavn er Peter, men jeg tror ikke vi får brukt det denne gangen - ultralyden var ganske tydelig på at det er ei jente her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Herman er fint jeg... Men samboer var ikke enig, så det blir ikke det om vi får gutt... Ellers tenkte vi på Mikkel, Teodor og Tobais, men valgte Sondre.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune

Trygve

David

Fabian

Benjamin

Jonas

Petter

Tobias

Sebastian

Daniel

Andreas

Teodor

Gustav..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode forslag. Vi har nå kokt det ned til Emil, Håkon, Johannes og Jonas. evt en kombinasjon av noen av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil ha kombinasjon, går jeg for Emil Johannes. Det hørtes så fint ut, syns jeg:)

 

Fine navn alle fire! Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vi gutt, skal han hete mathias.. mest pga. oppkalling og fordi vi begge synes det er et ok pent navn.

 

Hadde jeg skullet plukke helt fritt, så ville Ola stått veldig høyt; synes det er et nydelig navn. Sambo er HELT uenig i det, dessverre - så blir nok aldri en Ola i vår barneflokk. Ellers synes jeg Erik og Jonas er pene navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gutt som heter Sander, han har sagt at lillebror skal hete Jonas. Etter å ha smakt på det en stund... falt likesågodt begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Vi venter ei jente, hun skal hete Althea Oline. Hvis det mot alle odds er en gutt, så skal han hete Peter etter farfaren min:)

Jeg likte veldig godt Emil, altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...