loviss Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg skal opp til ultralyd den 11 jan... men så lurte jeg på en liten ting. Jeg skal jo sette ovitrelle 1 1/2 døgn før uttak,men får jeg den sprøyta når jeg har vert på ul?? for den fikk jeg ikke skrevet opp på resepten min,har ikke fått den. Ble litt nervøs nå...vet dere?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Vet ikke hvor du holder til,men på st.olav har vi alltid fått el sprøyta utlevert når vi har vært på ul og fått uttak bekreftet.Men uansett om du får den der eller ikke,så får du jo i alle fall spurt legen etter resept,så jeg tror ikke du skal bekymre deg ) Lykke til !
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Da burde du nok ta kontakt med Riksen. Skulle tro du skulle hatt alle reseptene på forhånd. Ovitrelle er jo oftest bestillingsvare (de har den nok på Apoteket på RIksen, men andre apotek må bestille den). Så derfor er det nok lurt du får ordnet med den resepten så fort som mulig slik at alt er klart til du skal til UL
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 opps...trøtt ja hehe... du hører vel sikkert ikke til Riksen: Ta kontakt med klinikken du hører til
Julie73 Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Hei, det virker som det varierer litt, litt forskjellig fra sted til sted. Noen steder får man alt på èn resept - andre steder får man det vet UL. Selvom apotekene må bestille opp har de som regel varene til dagen etter, og du har 1 1/2 døgn på deg - så det går nok fint. Du kan jo f.eks ringe sykehuset du tilhører og spørre for sikkerhets skyld :-) det ville nok jeg gjort. Lykke til. Du går en spennende tid i møte. Jeg skal på UL 8.jan - om alt går som planlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå