gulda Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jepp, nå skal ei som elsker å drite ut folk gifte seg, og gjett om vi skal bruke sjansen til å ta igjen! Vil ikke gjøre noe snn skikkelig ondt, men hun skal få lov til å bli veldig, veldig flau i løpet av dagen -det skal slite på stoltheten! Så tar gjerne i mot tips! )
trillemamma Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 He he, gikk litt fort dette her. Hvis hun tjener penger til kvelden, får dere jo ingen utgifter heller. Har sett mange som gjør det. -En person tok på seg en kjeledress i papir, sprøytevernsdrakt, også hadde de tegnet en haug med firkanter som folk skulle klippe ut, mot betaling. Jeg betalte 20 kr. for et klipp, he he, utrolig morsomt. Dette var om sommeren da. :-) -En annen gikk rundt med et glass hvor det sto utdrikkingslag. Målet var 500 kr. og han klarte det også
kropp Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hva er egentlig vitsen med å drite ut folk? Jeg syns man skal ha det moro og kose seg. Selvfølgelig noen sprell som er flaue, men ikke noe utdriting! Skal være et artig minne å ha med seg resten av livet. Hva er vitsen hvis bruden blir skitfull og sovner kl 21? Og hva er vitsen hvis hun er så flau at det ikke blir noe moro? Mitt utdriknigslag er et godt minne, det var enkelte sprell som var veldig flaue, men det var stor vekt på moro og kos sammen venner! Må være litt moro på brudens bekostning, men ikke for mye!
kropp Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg ble skikkelig full og var DÅRLIG dagen derpå, men et fint minne fra en fest som pågikk til tidlig morgen!
Trulte76 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 jeg synes egentig ikke noe om sånn utdritingslag jeg.. Synes det er bedre at den kommende bruda skal få et godt minne jeg.. evt leie et hotellrom, gå ut å spise på resturant, spandere på henne spa e.l eller gjøre noe annet morsomt som paintbal, gocard, klatring e.l
kazy Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 jeg skal gifte meg til våren, og forhåpentligvis lager forloverne til utdrikningslag til meg...... jeg har sagt fra hva jeg mener om utdritningslag og håper at de respekterer at jeg ikke har sansen for å dite ut bruden mest mulig. har laget til utdrikningslag selv, der vi koste oss med god mat, og gjorde kjekke ting sammen i stedenfor å ha fokus på å drite ut bruden....
gulda Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Takker for tipset som kom, og for synspunkter. Men her SKAL jenta drites ut! hun lever og ånder for at andre skal lide i slike situasjoner, og hun har dessuten antydet at selv om det er ille når det står på, så vil hun drites ut så hun kan se tilbake på at hun faktisk gjennomførte ting selv om det kostet. Så den saken er klar: bare gøy med tips for hvordan! Skal ha det koselig og gjøre ting også, men starter med en flau økt..
Trulte76 Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 ok vist hun selv vil drite ut så kan jeg jo komme med noen forslag Noen som har en kasse gitar? Helst med eske til gitaren.. for da kan hun jo stå å spille og synge på et senter eller utenfor..og skrive til inntekt for utrikkingslaget eller noe sånt..så kan jo hende noen gir henne noen slanter. Kan jo også ha på henne noen gyselige klær. Så vet jeg de som har hatt sånn godterismykke..og tjent inn penger på f.eks 10kr pr bit av smykke. Eller bake litt perverse boller som hun må gå rundt å selge
Trulte76 Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 eller gå på karaokebar og la henne få synge noen sanger der..
juhuuuu Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Kommer an på hva man synes er flaut da, men vet om en som ble sendt på helsestudio til time med privat instruktør, skikkelig stygt kledd opp (måtte ta bussen dit selv i disse klærne), og så hadde de fått en kompis hun ikke kjente til å komme dit og legge skikkelig an på henne, hun gikk ihvertfall fem på, og fikk sjokk da typen igjen dukket opp på fest om kvelden. En annen jeg vet om måtte stå utenfor et kjøpesenter med tamburin og et dølt kostyme, og så få folk til å velge sanger fra en liste som hun fremførte for penger. Lykke til :-)
sorlandet Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Jeg måtte ha på mopedhjelm, knebeskyttere og albubeskyttere på sparkesykkeltur rundt i byen. Deretter måtte jeg ha dukketeater på et kjøpesenter. I tillegg kom vi også forbi et korps som spilte og da måtte jeg stå ved siden av drilljentene og prøve å følge bevegelsene deres... Ei venninne av meg fikk handlelapp med i butikken og så måtte hun ta disse varene fra andre folks handlevogner. Det så veldig pinlig ut!
gulda Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 He he, ja, er jo ganske uskyldig morro. Tar gjerne i mot flere tips! )
suza + 3 små Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Stell a i ei rundkjøring m ett skilt å noe å drikke på m alkohol selvsagt. På skiltet må det stå "tut å jeg tar en svelg". Kommer sikkert noen ungdommer som kjører en del runder he,he:o)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Vi var litt snille vi med vennina mi i sommer. Ho måtte pine på seg en snehvit kostyme str 14 år,sykle rundt på den styggeste barnesyklen i historien og selge epler til blodpris... Bak på syklen hadde vi hengt masse blikkbokser så alle kunne høre henne,så hadde vi skrevet dato på bryllupet foran og bak på syklen(på plakater) Senere på kvelden hadde vi contryfest:=) Veldig gøy for ALLE den dagen:=)det som er det viktigste. En annen vennine måtte stjeler varer fra handlekurvene til andre på matbutikken. Sitte på bussen med en cd-spiller låst i en sekk med drit høymusikk. En tur i skauen og spille paintball før det ble middags fest på kvelden der alle rundt bordet hadde fått tildelt roller de skulle gjenomføre under hel middagen,bruden viste ingen ting.
Mammapostei! Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 kle henne i fullt dykkerutstyr(boini, svømmeførtter briller og snorkel) gi henne et lite plaske basseng og sett henne utenfor et handlesenter eller noe(forutsetter bra vær) , ta betalt for dykk/stup/synkronsvømming.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå