Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er så typisk. Ting skal liksom ikke gå bra for oss. Har nå prøvd i 3 år, og vi er fremdeles barnløse. Vi klarte det på egenhånd i aug/sept-07, men det endte selvfølgelig i en sa. Var gjennom ivf nå i des, med innsetting 7 des. Tok blodprøve 19 des og hcg'en var på 13. Måtte ta ny blodprøve, men pga av jula, har ting tatt sin tid. Fikk tatt den 28 des, og fikk ikke svar før i går. Da var den på 16. Det vil si at egget fortsatt er inni meg. Hvis den ikke kommer ut, er det et svangerskap utenfor livmor. Det kan ordnes med cellegift, men de håper på at den kommer ut av seg selv. Jeg skal ta et par blodprøver til for å følge med. De kan ikke se noe på ul før i uke 7, så her er det bare å bite tenna i sammen og vente..... Men det har vi jo god erfaring på.....Jeg godtar at forsøket endte negativt, men at det skal bli så mye tull!!! Jeg får ikke begynne på fryseforsøk før hcg'en er på under 5. Så igjen, det er bare å VENTE!

Måtte bare få ut litt frustrasjon. For nå er jeg lei. Ikke lei meg, men heller forbanna på kroppen min.

Er det forresten noen andre med samme erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136439931-jeg-har-hcg-p%C3%A5-16/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist å høre... ikke lett dette her. Har selv har 3 forsøk og det tar på men jeg gir meg ikke, det må ikke du eller :o)) har vært prøver i 11 år men gir meg fanden ikke hehe..

Ønsker deg bare lykke til videre og krysser alt for at spiren sitter der neste gang.. trøsteklem fra meg

Vet hvordan du har det nå...

...og det er lov å være forbanna mens det står på. Det er ingen ende på alt vi skal igjennom... Trøsten min er at jeg ble gravid, så da er det bare å bite tennene sammen og stå på videre :o)

Lykke til med fryseforsøket som du har i vente!

Trøsteklem fra

Så trist... Føler med deg, opplevde det samme i mai. Hadde 2 positive tester hjemme og følte meg ganske sikker på at jeg var gravid. (vi holder på med søskenforsøk). Men, hcg var kun 25. Steg til 250 før den gikk ned til normalen igjen. Legene var redd jeg var gravid utenfor livmoren, men det var jeg ikke. Skjelden man må behandles med cellegift når hcg`en er så lav, fikk jeg beskjed om. Begynte å blø etter ca. 7 uker, tror jeg.

Men, det er noe dritt... Vi var så nært.. Jeg har vært veldig lei meg, men gir meg ikke. Nr. 1 fikk vi etter 8 forsøk..

Stå på, lykke lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...