Gå til innhold

Føde i Trondheim?


Gjest

Anbefalte innlegg

noen flere her?=)

er kommet til uke 9 vi nå.. foreløpig termin 10. August.. bor i Oslo, men håper å flytte hjem i starten av juni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! så hyggelig :) vi bor i oslo, er sjette uke.. håper på å flytte hjem til trondheim i slutten av juni.... har termin 3.september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forløpig termin 13 august her, og skal føde i Trondheim. Har fått en tidligere i Trondheim, de tok seg veldig godt av oss.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal føde i Trondheim. Venter nr 4 ca den 25. august. Har aldri kommet til termin før, så hvis jeg gjetter, så sier jeg ca 15.august, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Silje123!

Ser at vi begge venter nr 4, og vi er begge 1976-modeller! Koselig med flere som ønsker seg mange barn her inne.

Hvor gamle er barna dine? Mine er snart 4, 6 og 8 år gamle. To jenter og minstemann er gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei rangnhild83! så gøy, og gratulerer med spiren!

vi har termin 10 august foreløpig, og tenker å flytte hjæm i starten av juni...

litt nervøse for alt, men gleder oss kjempemasse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesann, her var vi flere ja! Vi skal ha vår første og jeg har termin 24. juli. Bor på Vikhammer i Malvik. Koselig å få selskap på fødestua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malle og Lille <3

takk :) gratulerer dere også!!!

er utrolig spent selv, det er helt fantastisk å tenke på at den er et lite liv i magen og at vi blir tre snart :) vi gleder oss helt vilt!!

 

ragnhild83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bur i Trondheim og tanken er å føde på St.Olavs, foreløpig termin 4-5.august. vår første vesle spire, og gledar oss veldig. Artig å sjå at her er fleire som eg kanskje kan møte seinare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...