Gå til innhold

Marie og Eline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om navnene?

hvilket er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eline er finest.

Marie er veldig vanlig.

Skrevet

Eline er nydelig, Marie er veeelsig vanlig.

Skrevet

Enig Eline! Er så mange som heter Marie, også forbinder jeg det med eldere damer;p

Skrevet

Synes begge er enkle og nydelige. Holder en knapp på Eline som foreløpig er sjeldnest, men det klatrer på listene, har jeg inntrykk av.

Skrevet

Eline her også:)

Marie er fint det også men.

Skrevet

takk for innspill.. holder en knapp på Eline selv.. så flott med så mange positive tilbakemeld. på navnene og.. hadde jeg ikke trodd.. hehe

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Synes begge er fine, men jeg også holder en knapp på Eline :-)

Skrevet

Eline er et kjempepent navn! Både feminint og stødig på en gang. Også er det lett å skrive/uttale uten misforståelser.

Skrevet

Liker best Marie. Det er jo vanlig, men nesten mer brukt som andrenavn enn førstenavn vil jeg tro. Så bare Marie er da ikke så vanlig. Ikke på topp-ti i alle fall, om det er viktig for trådstarter. Tror Eline vil bli mer og mer brukt, Marie er mer et sånnt navn som holder seg noenlunde stabilt. Kjenner jenter/damer i alle aldre som heter det.

Skrevet

Eline er på vei til å bli veldig poppis. Vet selv om en Eline og hører stadig mødre rope på en Eline - så jeg hadde styrt unna! Gå for Marie - det er generelt et mer klassisk navn synes jeg - eller finn noe helt annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...