Gå til innhold

Blødning uke 5, kan det være "hormonmens"?


Mathja

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 5 uker på veg, forrige uke var en svært så god uke og jeg fikk tre positive tester etter hverandre, ulike dager da.. Og det ble bare sterkere og sterkere. I går kveld kom det blod på papiret da jeg hadde vært på do, friskt og ikke så veldig mye. I natt kom det ingenting, men da jeg var på do nå så kom det mer. Betyr dette SA, eller er det håp om at det kanskje er en "hormonmens". Og bør jeg kontakte lege. Er litt redd for at de skal le av meg, er jo tross alt veldig kort på veg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Trodde også at jeg var gravid.. 6uker på vei.. Men fikk mensen imårres.. Ganske mye.. Har ikke fått positiv test da, så da er det jo ikke sikkert at jeg var gravid..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å blø litt.

80% av de som blør i svangerskapet beholder babyen.

Så det er ganske mange prosent.

Jeg var på UL i går grunnet blod og de fant et bankende hjerte, er nå 6+4

 

Jeg ville trodd på magefølelsen jeg. Men blir du engserlig så har du krav på UL for å få det bekreftet.

Men husk at det ikke er lurt å reise på UL før du er sikker på at du hvertfall er 6 uker på veg. En plommesekk uten hjertelyd er ikke morsomt å senår man er engsterlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre. Jeg sitter her og griner og er bitter. Var så sikker på at det skulle gå bra denne gangen etter MA sist. Tenkte liksom at jeg hadde hatt min del uflaks. Men jeg har fortsatt et lite håp. Er ikke mye blod som kommer, kun når jeg tørker meg.. Huff. Bare tanken på å begynne helt på nytt er forferdelig..Hormonene har tydeligvis fått overtaket på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det går bra med deg..!! jeg opplevde det helt likt som deg..hadde hatt en MA og blei gravid igjen og tenkte at jeg hadde hatt min porsjon uflax,men neida... nok en SA...! men som sagt,de fleste går det bra med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...