Verpehøne Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei alle sammen! Hadde egentlig termin 31.mai, men var på UL i dag og ble flyttet til 7.juni. Helt sprøtt å se den lille å UL. Var så aktiv at jordmor ikke helt med sikkerhet kunne si hva det blir. Men hun trodde det var en liten tulle. Gled dere til UL og lykke til videre
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 ååå som jeg gleder meg til UL.... føler jo det er en evighet til, men dagen kommer nok etterhvert:) Velkommen til juniklubben hvertfall;)
KarinB Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 velkommen inn:) jeg gelder meg kjempe mye til UL, skal ha det den 1 februar, så det er jo bare litt over 3 uker til det eller noe sånn:) Jeg har termin 30 juni, så jeg har en følelse av å bli flyttet bort fra denne klubben jeg også tenker jeg:) Men, man akn jo aldri vite:) Jeg håper bare alt er bra med den lille, begyner nesten å grue meg til UL også hehe. litt blandede følelser her kan man si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå