Gå til innhold

Er så fortvilet igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter litt med at jeg tror igjen at jeg har for lite melk. Blir veldig fort stresset og oppjaget ang dette med ammingen. Og nok en gang så tviler jeg på at jeg har nok. Holder på å bli helt tullette av dette ammestyret om jeg har nok melk, økedager osv.

Lillemann har vært veldig misfornøyd noen dager nå, skal også sies at han har/er forkjølet. Før så tok han ikke puppen annet enn hvis han var sulten, men nå våkner han i ett sett dag som natt og sutter. Men ikke spesielt lenge om gangen, så tenkte at han kanjse ikke spiser seg mett, men gir jeg han ikke pupp så er han heller ikke fornøyd. Istarten tenkte jeg at han var sånn fordi han var syk, men nå begynner jeg å lure på om det er fordi han er sulten. Syns jeg ammer heletiden nå, men produksjonen virker ikke til å øke. Ammet for to timer siden og pumpet meg nå, og da fikk jeg bare ut 100 ml, og det er jo lite.

Har også hørt at melke produksjonen kan dappe av når man begynner med grøt. Han får ca en halv porsjon på kvelden, men tilbyr han alltids pupp først, men sjeldent han vil ha den da. Nå våkner han hver time da som natt, før sov han ca tre timer i strekk på dagen, mennå våkner han nøyaktig etter en time, og da er han sur og grinette og sovner igjen etter litt pupp. På natten sov han ca 4 timer istrekk, nå våkner han etter en time, og sovner igjen etter litt pupp. Før sugde han i ca 5 min på hvert bryst, nå kansje bare fem min tilsammen. Kan ikke prøve å gi han flaske heller da han virkelig nekter å ta den:(

Hører også med til historien at han har kiss2, så vet ikke om det er derfor han er blitt så urolig, men har ikke vært sånn før forde da:(

Ble lagt og rotette dette, men trenger litt råd og hjelp før jeg holder på å tørne her.

han er forresten 4,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du nevner ikke om det kommer en tann oppi alt dette? Det er vanlig når de er syke!

Skrevet

Har prøvd å kjenne og se etter men ser ikke noe.

Men man vet aldri, men som sagt så ser det ikke sånn ut:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...