Gå til innhold

åååå for en ond mamma jeg er! og for en kjip bursdag jenta mi får....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun får nemlig ikke smake kake imorra... vi skal feire ettårsdagen hennes. Og hun får ikke sjokoladekake eller bløtkake. Fordi jeg mener det er fullstendig unødvendig. Før vi aner det kommer besteforldrene til å stikke til henne noe ulovlig, og da vi jeg helst ha minst mulig av det mens hun er min varetekt. Jeg syns ikke bursdagen er en passende anledning å introdusere henne for ting som ikke har næringsverdi eller annen nytteverdi for ungen overhodet. Og til dere som syns jeg er kjip: hun er ETT år! Hennes store gleder i livet er følgende: storesøster, melk på flaske, banan, katten Simba og musebamsen. Hun får neppe varige traumer om hennes bursdagskake er bokstavkjeks og bananskiver lagt lagvis, slik hennes onde mors plan er.

hah så har dere den. ka-ping: the evil mom.

jeg tror nå likevel Minimais kommer til å få en heidundranes flott bursdagsfeiring imorra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hu bursdag imrg eller bare feiring imrg?

Skrevet

Da heier jeg på "evil-mom" jeg:-))) Helt enig med deg!!! ;-))

Skrevet

Noen som har sagt du er en ond mamma fordet da?

Er jo opp til hver enkelt hva de gjør det!

Skrevet

den ideen med kjeks og bananskiver lagvis kopieres herved inn i harddiskminnet til snuppa sin bursdag :-)

Er helt enig med deg forøvrig ang. søtsaker!!

Skrevet

Ehhhmmmm.... Ja vel... hvorfor serverer du kake i det hele tatt da?

Skrevet

bursdag idag, feiring imorra :) Hun blir sliten etter en dag i barnehagen, så jeg fant ut det var bedre å ta feiringa på dagtid på lørdag istedet for å tyne inn noe på ettermiddagen idag. Hun vet jo ikke forskjell på 4. eller 5. januar uansett :P

Skrevet

Fy søren for en kjip mor du er, ass! Regner med hun blir å ha psykiske problemer resten av livet, kun fordi du ikke gir henne sjokoladekake til bursdagen hennes. Du er slem, hører du? Slem!

Neida, snuppa, du vet jeg tuller :) Selv om vi skal gi lillegutt sin første kakesmak på bursdagen hans, syns jeg ikke du er noen dårligere mor av den grunn. Akkurat som jeg regner med du ikke syns jeg er det fordi han får smake sjokoladekake i stedet for fantasifull bokstavkjeks og bananskive-kake :)

Skrevet

Nå er snupp bare 6,5 mnd ennå, men jeg er helt enig med deg, ka-ping!

Skrevet

skjønner ikke helt poenget med bokstavkjeks istedenfor kake jeg da.. er jo ganske så mye sukker i bokstavkjeks også... det er nå bare meg..

Skrevet

haha :) fordi det kommer voksne gjester :) Og fordi eldsta mi på snart 4 elsker å lage mat og bake, og jeg gleder henne enormt ved å la henne delta i kakebakinga. Det blir veldig fancy da: skuffkake (sjokolade) og min mors julekake med piska krem. Og det jeg finner av rester fra julekjeksene, hehe :D

Skrevet

Kjedelig servering for de voksne da.

Skrevet

Stinkerbelle: bokstavkjeks har nok definitivt mindre sukker enn sjokoladekake. Og to bokstavkjeks og en haug banan er nok litt mindre godis enn kake uansett.

Skrevet

Hehe, okey! :P

Du skjønner.. Daniel har bursdag imrg :)

Tviler på at den lille ettåringen får noen mèn.

Her har det vært motsatt - Daniel fikk kaker på ettårsdagen sin. Du aner ikke hvilken godterimons han er;)

hehe:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ond er du ikke, det er opp til hver enkelt og avgjøre hva barna får.

MEN, om du skal servere kake til de voksne, så er det kanskje litt "slemt" og si nei til jenta? Sånn ville jeg tenkt hvertfall :)

Skrevet

Jeg er jo heller av den typen som mener at viss man er så striksne på søtsaker så skal det gjenspeiles i de fleste settinger.

Skrevet

doppler: de voksne får bættre klar sæ med bokstavkjeks dæm og!!! hehe neida :) som du ser lenger oppe så blir det annen bevertning på de som er lenger opp i åra.

Skrevet

hm joda, men jeg ser ikke poenget alikevel.. ungen min har nesten aldri fått bokstavkjeks men heller et stykke kake ved spesielle anledninger.. men som sagt, det er min mening da.

Skrevet

Vi har ikke helt tatt bestemt oss for om han skal få eller ikke enda, vi. Men noe må vi jo servere til ungene, og noen av dem er ikke ett år ennå. Ergo må vi uansett servere noe som ikke er kake :)

Skrevet

si nei? hun spør jo ikke om kake akkurat... hva skal jeg gjøre når hun sitter og tygger på et flaxlodd? stakkar... ganske slemt å ta det fra henne da...

Skrevet

Har og en gutt som fyller år imorgen!!!

Skrevet

Og dessuten er jeg kanskje slem som ikke ordner noe feiring for han;)

hihi:)

Neida, han fikk det på onsdag. Så hadde han hele familien der. ;)

Skrevet

vålerenga: ikke kritikk til andre ovrhodet! bare et lite hjertesukk over de som mener jeg er "ond" som ikke lar henne få snop. Hun er da ett år for pokker... hehe :)

Skrevet

Ja men amme i bilen kan du! *herreguuuud azza*

:P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjære ka-ping.

Du syns ikke det var unødvendig og sammenligne et kakestykke med papir?

Jeg sa bare hva jeg mente, og jeg poengterte også at det var opp til hver enkelt og bestemme, men som nevnt over her, så er jeg enig i at dersom man skal være så "strenge" på søtsaker, så får jaggu de voksne la vær og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...