Krokanrullen Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Har fått kjøpt hjemmelagde vårruller, men lurer på hva som passer sammen med de?!
~sjiraff~ Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Spiser det alltid med ris og sweet'n sour saus.. Er litt kjedelig og lite variabel av meg..
Torpekjærringa Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Sweet chili saus er favoritten - men som en god nr 2 er : ta 2/3 m rømme & 1/3 m den sweetchili sausen - bland sammen ;o) nam nam !
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 mmmm:o) her pleier jeg å prikke hull i de med gaffelen og ha i litt soyasaus og dressing (dette er faktisk det eneste jeg bruker dressing til) På sida har jeg bare ris og en salat med appelsin i:o)
MamiMaribel Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Vi spiser de også med ris, finkakka kinakålsalat og søt chilisaus:-) Har aldri funnet noe som passer bedre....:-) - Men hadde vært fint med variasjoner!!!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 ris og bernaise eller pommes frites og bernaise... NAMM!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 sånn sur søt kål-salat liker jeg til. tror det er kål, eddik og litt sukker. nam nam!
Torpekjærringa Skrevet 4. januar 2008 #11 Skrevet 4. januar 2008 Nå frista du meg så ille.....så jeg har sendt mannen på Thai takeaway - for å kjøpe vårruller til kona si ;o))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå