Gå til innhold

Markus Arctander ? <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Markus er et fint navn, om enn litt vel mye brukt nå (8 plass) - kjenner selv 2 små gutter som heter det... Arctander var ikke pent, får meg til å tenke på den russiske byen Arkhangelsk...

Skrevet

Markus er helt greit, og står veldig fint alene.

Arctander er det ingen som heter i Norge, og det er det god grunn for! Jeg kan ikke skjønne at det kan være et navn, engang. Enig med henne som sa det minnet henne om Arkangelsk.

Skrevet

Jeg vet en Leo Arctander X som ble født i 07...

Men Arctander er jo et etternavn...... Skjønner ikke helt hvorfor det nå blir brukt som fornavn....

Skrevet

Markus går greit det,men arctander var bare utrolig fjollete spør du meg,høres veldig hjemme snekra ut.

Skrevet

Trodde Arctander var et etternavn jeg... Høres uansett ikke bra ut! Gå for bare Markus, er mitt råd...

Skrevet

Arctander er et ETTERNAVN!!!

JEG heter Arctander til etternavn og tror med rimelig sikkerhet jeg kan si du IKKE får dette godkjent som fornavn i norge.

Selv etter at navnereglene ble endret her til lands så er det fortsatt ikke lov å ha slektsnavn som fornavn.

Skrevet

Du får det innvilget som 2. fornavn... Hilsen mamman til en William Arctender:)

Skrevet

HALLO!.....det er et menneske vi snakker om... Markus er jo greit nok alene.

Skrevet

Markus er oppbrukt og Arctander må vere noko av det verste eg har høyrt i det siste. Får litt følelsen av at du ønsker at sonen din skal bli romersk keiser eller liknande.

Skrevet

Hvorfor ikke gå for Marcus Aurelius?

Skrevet

Hehe, litt av et navn.. Markus er fint, men Arctander? Minner meg om en salamander eller noe..

Skrevet

Hvordan kan man få det innvilget som andre fornavn når navnet er et etternavn?

Skrevet

Tja, det står ArctEnder i innlegget til ho som hadde en sønn som het det... Så blir vel ikke helt det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...