sirkeline77 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Er det noen her som vet hva som er det normale antallet follikkelposer på egglederne?? Har vært til gyn undersøkelse, fikk konstantert at alt var normalt, men stusset litt over legen da han telte ant poser med egg. Litt usikker på om han virkelig mente at det var normalt- for han dro liksom på svaret!
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Kunne han ha telt follikkelene som har begynt å modnes da? Like før menstrasjonen starter, begynner ca 5-10 slike primærfollikkler å modnes. Så etter en liten uke er det kun en, "den sterkeste", follikkel som slippes og blir ei eggcelle. Det kan jo seff bli modnet og sluppet flere egg da, men som oftes kun ett. Så hvis du ble undersøkt mellom dag 1-10, så kan det ha vært det. Men at han dro på det trenger ikke bety noen ting da.. Hvis han hadde funnet noe som ikke stemte helt, så hadde han sagt det!
sirkeline77 Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2008 Takk for svar! Jeg tror man blir mer eller mindre hysterisk av denne prøvingen jeg.... FIkk beskjed om at det var 6 på den ene siden og 8 på den andre, så ut fra det du sier burde jeg vel bare senke skulderene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå