Gå til innhold

Til dere som spotter før mens!!

Anbefalte innlegg

Hei.. ja sikkert fler som har samme problem hehe.. jeg spotter alltid ei uke før mens, drittkjedelig!! Men jeg vet iallefall når mensen kommer..

Men denne gangen har jeg ingenting, og har hatt mye rare følelser i magen den siste uka. Nå har jeg litt vondt i korsryggen også er så merkelig.

Jeg var jo hos ei dame som dro i eggstokkene mine 2 ganger før eggløsning for å få fart på dem..

Har tette eggledere så jeg kan vel ikke ha klart det på egenhånd nå? det er jo ikke mulig.. men hvorfor spotter jeg ikke. Skal ha mens i morgen/ søndag..

Det skal sies at jeg alltid spotter...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136436002-til-dere-som-spotter-f%C3%B8r-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej Tullemor1.

Jag spotter aldrig men var gång jag ska ha mens så får jag ont i korsryggen. Oftast samme dag som den kommer. Tror nog det er den som er på gång. Fast og andre siden så om du ikke bruker og ha ont der og det i tillegg er litt luftigt i magen så kan det ju va ett mirakel på gång før då får mange vont i korsryggen ( i vart fall fick jag det + noen jag kjenner). Viss du aner noe så ta en test. Håller tummarna før ett mirakel på dig.

Klem

Hei.. jeg tror ikke på mirakel hehe er bare litt rart.. har jo hatt det i en uke nå.. korsrygg vondt og magevondt er jo først når jeg får mensen.. men den dukker sikkert opp etterhvert.. for flaks og ting på min side har jeg aldri hatt, iallefall ikke på dette prosjektet..

Håper alt er bra med deg..klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...