Gå til innhold

Jauardamer fra Bergen


Rebekka og tre vidundere

Anbefalte innlegg

Er det noen som kommer på Era på mandag? Jeg satser på å stille med kul på magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer! Med kul på magen ja... Sjansen for at noe skjer innen mandag er vel svært liten... God helg og snakkes mandag! AB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tror nok jeg har kul på magen i morgen jeg også, men jeg kommer ikke. Det ble jordmortime akkurat da, og så har jeg bestemt meg for å gå litt på skolen nå de siste ukene - få med meg mest mulig undervisning så jeg slipper å ta det i mars:)

Men dere får kose dere!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var åtte stykker. Kun tre med mage, resten hadde babyer med seg. Det var kjempekoselig. Vi har avtalt nytt treff allerede 21. januar (på Era igjen) siden alle bare går hjemme og ikke har så fryktelig mye å ta seg til. (Utenom deg da, stakkar... som skal ha eksamen om ikke så altfor lenge...)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, ingen eksamen før i april. Følger bare undervisning nå, så slipper jeg å ta den senere:) Så det er ikke synd i meg:)

Men jeg får se om jeg kommer neste gang - får se det litt an. Hvis jeg er i god form så går jeg nok på skolen:) (Flinke meg! Veldig fornøyd med egen innsats etter to dager på skolen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist! Var veldig kjekt. Vi ble enige om å sette opp nytt treff 22.01 fordi mandag var en dårlig dag for noen. Tirsdag denne gangen altså. Lurer på om jeg kommer..... Håper jeg ikke kan.... Er sååååå klar for å få denne babyen nå!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 22.januar er det fullmåne... I følge svigermor og mormor er det da hun kommer til å bli født... Kanskje for oss begge, Birthe? Det hadde jo vært morsomt:)

 

Gleder meg sånn!! Så utålmodig nå!!!!

 

Tenk deg: et liv uten halsbrann! (går nesten ikke an å forestille seg??)

Sove på magen! Klare å gå helt til Danmarksplass uten å være gåen etterpå! Ey, det høres bra ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på dette fullmåneopplegget! Baby en uke før tiden er jo fint. Ja til fullmånebabyer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...