Gå til innhold

Innkjøp av produker til babyen.


Vimsemamma og trolldukka

Anbefalte innlegg

Hvilken hudpeodukter skal dere kjøpe til deres små? Ser Natusan har komt ganske dårlig ut i tester gjort av Tv2-hjelper deg.. Noen som har tenkt på dette, og kan anbefale noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke kjøpt noe selv enda, men fått veldig anbefalt weleeda, kjøpes på helsekost. Er nok en del dyrere enn natusan, men er visst så naturlige stoffer at en kan spise det (men smaker nok ikke noe særlig, he he..). Er likevel i tvil om hvor mye en egentlig trenger til en liten en! Mange venninner som knapt har brukt badeolje en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt annet enn babyolje og Inotyol (sink-salve fra apoteket) på mine barn. Har ikke følt at jeg trenger noe mer heller... I badevannet har jeg oljen bare og når stumpen er sår så er Inotyol et vidundermiddel - det eneste som hjelper og det hjelper med en gang. Noen ganger er det vanskelig å få stumpen ren med bare vann så da tar jeg olje på papiret/kluten istedenfor vann først. Da løsner det meste. Forresten har jeg vel hatt litt nøytralt babypudder i skapet også, til å tørke såre stumper ekstra når det trengs...

Noen babyer får noen tørre flekker på kroppen i perioder og noen er plaget av utslett, men da bør man heller ta det når det kommer tenker jeg og heller gå på apoteket eller spørre på helsestasjonen om hva man evt bør bruke når tilfellet oppstår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inotyol er kjempefint til rumper, men det er ikke en sinksalve.

potetmel er og supert til rød bleiehud !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...