Gå til innhold

Flere som føler at buksene blir for små?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også fryktelig oppblåst om dagen, særlig kvelden. Buksene er kanskje litt trangere, føles iallefall sånn. Har også vært veldig dårlig, kastet opp i 3 uker, så har nok heller gått ned noen kilo.. Gleder meg til magen synes ja, det blir så koselig!

Min mage er helt ekstrem. Er 8+5 og ser ut som jeg er 4 mnd på vei. Skikkelig oppblåst, men magen står rett ut, så det ser fasktisk ut som en skikkelig gravidemage. Har 2 graviditeter bak meg da, det er vel det som gjør det. Eller kanskje det er to inni der????

JA!! Jeg er straks 10 uker på vei og jeg sliter... Tror jeg må ut og lete etter mammaklær snart :( syns det er alt for tidlig men. Må bare innse hvilken vei det går nå... sukk. Og jeg er bare førstegangs. Men jeg skal ikke klage heller, er glad for å være gravid :) Men er bekymret for hvor mye jeg kommer til å legge på meg.

Annonse

JA!!Er 11+0 idag og buksene strammer skikkeli..måtte finne frem bukser fra innerst i skapet som for en liten stund siden var altfor store..Nå passer de perfekt..Må vel snart ut å handle mammabukser..Er våres barn nr 2 da..

Ja!! Er 9+1 og har fått stor mage allerede. Har en yndlings dongeri som passer, men den er veldig kort i livet så det går bra.. Har lagt på meg 2,5 kg og det er urovekkende mye syns nå jeg! Men har i løpet av de 4 siste år tatt av 20 kg, siste halve året de siste 5 kg. Kanskje derfor det viser så godt?? Må nok si det snart ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...