Gå til innhold

Mye innkjøp til disse flaskebabyene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vi kjøpt termos og termometer til å måle hvor varmt 70 grader egentlig er - det er jo umulig å kjenne seg frem til på egenhånd, og skal jo prøve å følge retningslinjene,...

Litt morsomt- eneste termosen de hadde som de garanterte kunne holde temperaturen var stor (1,2 liter) og dette ble varmt framhevet som en grunn til å kjøpe den, pluss at den både hadde stor og liten åpning, til pølser og lignende...dersom den best holder varmen når den er full har vi nok vann til 10-20 måltid...og har ikke tenkt å ha pølser i den heller.

I tillegg har vi kjøpt doseringsboks-så nå er vi klar for turer ut i verden.

Og, vi vil prøve NAN HA1 en stund for å se om den er mildere mot magen - så hele handleturen ble babymatrelatert :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og ikke glem alle flaskene, smokkene og mikrosterilisator :-)

Ja, er mye utstyr en skal ha til våre kjøre flaskebarn

Skrevet

Utrolig mye utstyr som skal til for våre små flaskebarn. Jeg begynner å kjenne meg ferdig nå som snuppa nærmer seg 11 mnd, så jeg sitter og skriver liste over alt som skal slenges ut på Finn. Det er ikke lite!

Det blir en del babyrelaterte shoppingturer fremover, bare venn deg til det først som sist hehe. Permisjon er perfekt for shopping ;-)

Håper NAN HA1 funker for dere! Her fikk vesla grønn avføring, så vær obs (men det er helt ok).

Skrevet

Enig med deg brummemamma. Mye utstyr som skal til. Har kjøpt micro sterilisator (genial oppfinnelse!), flaskestativ, flasker med tilbehør + at jeg har leid meg en pumpe på apoteket. Men nå ser det ut som om melkeproduksjonen min forsvinner helt snart, så da blir det bare mme her i huset. Det går i Collett for vår del. Fungerte supert på sønnen vår, og vesla på snart 4 uker ser ut til å like den også. Må skaffe oss termos og doseringsbokser til vi skal ut på tur. Hvilken type termos har du kjøpt deg og hvor kjøpte du den???

Skrevet

Vil bare tipse om termosen fra Claes Ohlson, den er liten og holder varmen bra :-)

Skrevet

Tror jeg skal få tak i en liten termos og- den vi kjøpte var kjempestor, eneste de hadde på Jernia!! Den tar over en liter, og selgeren skrøt av at vi kunne ha pølser i den for den hadde både stor og liten åpning,...ikke akkurat det vi var på jakt etter :D

Skrevet

Vi koker flaskene våre i kjele vi, men sterilisator hørtes mer kjekt ut... Hvor får man kjøpt doseringsbokser? Skal ut og reise med fly om 14 dager så det hadde vært kjekt å ha :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...