Gå til innhold

Er det noen som skal føde på Sykehuset Buskerud her??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde vært morsomt å bli kjent med de som har termin i august/september, og som skal føde på sykehuset i Drammen :)

 

Selv er jeg vel rundt 5 uker, og har termin i begynnelsen av september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!! Om vi er mange så kunne vi jo prøvd å fått til et BIM-treff i Drammen etter hvert, det hadde vært koselig altså. Er du med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei..

Jeg skal og føde på sykehuset i Buskerud...har ligget der i natt og fikk vite at jeg venter baby...er ikke sikker på når men i september engang:) er sååå lykkelig..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kult at vi er flere!!! Grattis til deg baby*i*magen!!

 

Jeg kan på kveldstid jeg...men jeg vil gjerne bli noen uker til på vei før vi møtes...hehe...man vet jo aldri ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk:)

 

Det hadde vært koselig med treff etterhvert...Jeg kan i grunn når som helst siden jeg regner med å fortsette å være sykemeldt nå.. uff jeg håper dette går bra siden jeg var syk fra før, men skal på ultralyd om to uker for å se om alt er bra ( det er det helt sikkert ) *gleder meg*

 

Hvor gamle er dere? er dette nr. 1?

jeg er 22 (straks 23) og dette er min første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda...det er aldri gøy å være syk....håper ikke du er alvorlig syk da. Det kan hende jeg blir sykemeldt etterhvert jeg også....fordi jeg har så sinnsykt vondt i bekkenet. Jeg er 32 år gammel, og venter nr 2.

 

Vet du hvor mange uker du er på vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg snike meg innpå tråden deres og spørre om jeg får slenge meg på treff med dere drammens jentene eller :P

 

er ikke så mange fra drammen på 2.tri :S

men skal føde på BSS for 2.gang men i juni da...

 

jeg er 23 år jeg også... :)

har ei jente som fyller 3 år i april fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å slenge seg på, velkommen skal du være :) Dess flere vi er dess mer moro blir det! Hadde du en fin opplevelse da du fødte på drammen sist eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde kjempe fin følelse... fikk kjempe god oppfølging på barsel iallefall...

men hele fødselen min var veldig tøff og varte i 36 timer så var liksom veldig mange innom som hjalp... men de var kjempe flinke :)

 

blir nok ingen skummel opplevelse å føde der igjen ;:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen som venter sin 1.?

 

Jeg er nok bare noen uker på vei..besvimte over en lengre periode på torsdag og våknet først på sykehuset ved at mannen min fortalte at jeg måtte holde ut for babyen...babyen tenkte jeg...og joda det var noe der inne så er vel bare noen uker...veldig tidlig i alle fall..husker heller ikke sist jeg hadde mens siden jeg på den tiden var lagt inn for nyreproblemer i flere uker...men jeg ble så glad selv om jeg alltid hadde tenkt å fortelle det på en spesiell måte når jeg ble gravid...rart å bli fortalt det liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også føde på drammen, har termin rundt 22 august. Er 25 år og dette er min andre har en på ni måneder fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du hadde en fin opplevelse! MIn forrige fødsel var også veldig langdryg.....rundt 30 timer....og hadde flere forskjellige jordmødre. Den ene jeg hadde var helt for jævelig, men hun jobber ikke der lengre....takk og lov. Jeg fikk store komplikasjoner rett etter at dattern min hadde kommet ut, og tror nok jeg kommer til å få litt fødselsangst når jeg kommer i 3 trimester.....men men...får ta det som det kommer. Jeg skal følges opp av en privat fødselslege og jordmor på sykehuset....jeg jobber på sykehuset da....så det er mest praktisk å gå dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til barn*i*magen: Gratulerer så mye med den lille spiren!!

 

Så artig at vi er flere....og de alle skal ha barn sommern/høsten 2008....det blir gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på Drammen, har termin 23. august etter mine beregninger. Hadde en blødning på nyttårsaften, men jeg tror jeg har bestemt meg for å tro at det har gått veldig bra selv om jeg var veldig redd! Dette er min første og jeg er 26 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!! jeg regner med at jeg skal føde i drammen, det kan hende jeg havner på riksen men jeg slenger meg på her til jeg vet det :-) jeg har termin 5 august etter mine beregninger!! og jeg er 28 år og dette er vårt første barn, gleder oss enormt mye, 10 uker i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går til jordmor samtale på sykehuset :) gikk på gyn.klinikken forrige gang men denne gangen bare begynte jeg på sykehuset og syntes det var greit så jeg fortsatte :)

 

skal på ny samtale 8.januar, håper å få høre babyen da :)

 

dere som har termin 23.aug, for en flott dag å føde på (bursdagen min:P)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...