lillespire08+10 Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Bare nysgjerrig pÄ hvem dere har fortalt den store nyheten til pr.dags dato? Vi har fortalt det til foreldre og sÞsken, og jeg har fortalt det til bestevenninen min Er nÄ 9+1. Holder pÄ Ä sprekke, vil fortelle det til hele verden! Men hÄper Ä holde tett et par-tre uker til...
ny_mamma Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 vi har fortalt det til mange, men ikke super offisielt enda, men snart;o) begynner pÄ 10. uke pÄ lÞrdag.
Moni84 Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Har kun fortalt til en nÊr kollega pÄ jobben, mÄtte liksom bare fortelle til noen. Men jeg er jo bare 6+1 sÄ det er jo fortsatt veldig tidlig. Tenker i alle fall at vi venter med Ä fortelle foreldre og sÞsken til jeg har vÊrt hos legen. Men herregud sÄ vanskelig det er Ä ikke si noe...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Hei Vi har fortalt det til foreldre, sÞsken og til et par venninner/venner. Er i 8 uke. Hvor finner dere ut det pluss 1? Tror jeg skal vente med Ä fortelle det til flere et par uker til jeg ogsÄ... Er litt vanskelig Ä holde det skjult nÄr man er kvalm og trÞtt hele tiden:) Lykke til!
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Har fortalt det til omtrent alle, bortsett fra svigers, da. Mulig vi forteller det i morgen, har ikke kommet sÄ langt enda. Vil ikke ta det pÄ tlf. Strax 9 uker her. Fortalte det tidlig i fÞrste sv.skap ogsÄ.
flipper74 Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Hei! Vi har fortalt det til flere. Er nÄ i uke 7. Dersom det skulle gÄ galt, trenger man noen Ä prate med. Prater av erfaring der. Aborterte i september, og syntes det var helt greit at flere viste at vi ventet barn. Alt er lettere nÄr man deler det med noen. Syntes i flere situasjoner at det ble for dumt Ä komme med hvite lÞgner.(er ikke sÄ flink til d:))
pifi med tre nurk Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har fortalt det til min bestevenninne, og kjÊresten hennes, sÄ derfor snakker vi mye med dem om det...man mÄÄ liksom lufte tanker og fÞlelser innimellom...og skulle gjerne ropt det til alle i hele verden, men tÞr liksom ikke ennÄ fÞr jeg har vÊrt hos legen i hvertfall...
jeano med nr.4 Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har fortalt det til de som har spurt, og i gÄr fortalte vi det til de andre barna. Gutte pÄ 3 Är blevelldig glad og frtalte at babyen skulle fÄ lÄne vognen hans, lekene hans og flaskene. Jentene be jublende glade og snakker ikke om annet. Var pÄ Ul Ä sÄ hjertet i gÄr
nussie Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Vi har ikke fortalt nyheten til noen enda vi,men det er veldig vanskelig nÄr man bare har lyst til Ä skrike det hÞyt.Er ca 7 pÄ vei. Fortalte det heller ikke fÞr nesten 3 mnd sist heller.FÞler at alt er litt tryggere da og vi ha vÊrt hos legen fÞrst.Og dit skal jeg til tirdagen,sÄ da fÄr vi se hvor lenge vi klarer Ä hÞolde pÄ det;)Har forresten sagt det til ei venninne som bor et stykke unna og som ikke kjenner noen i hverken famile eller venner.MÄ jo bare si det til noen og det er nok ikke lenge fÞr resten av folket vet det heller,eller for den saks skyld ser det.(for med en trnag genser sÄ syntes den godt:)
lillespire08+10 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 Hei! +1 angir hvor mange dager men er kommet i din uke, f.eks i mitt tilfellet 9. Jeg har 9 fullgÄtt uker, og 1 dag over (eller 2 idag). Derav 9+1. Hehe, hÄper det ble forstÄelig ;-)
miffo Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er 7 uker pÄ vei og fortalte det til mannen min og mine foreldre. Det var tydeligvis nok :-) Da han fortalte det til sin ene bror sÄ visste plutselig alle det, sÄ det er offisielt sÄ det holder.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 off d er sÄÄÄ vanskeligt..Ä ukene gÄr altfor seint,.er snart 6 uker selv,men d er 2 fra jobb sÄ vet d..har en tung jobb i helsevesenet Ä da er d litt godt at noen vet d..sÄnn at de forstÄr at jeg ikke kan bli med pÄ de tyngste lÞfta aleine.. ÄssÄ vet besteveninnen min d..Ä ei til.. jeg vil pÄ trass vente med mamma for hu har gÄtt Ä mast lenge nÄ at jeg sikkert kommer til Ä bli gravid snart..Ä da skal ikke hu fÄ gleden av Ä ha rett ...haha ennÄ.. men har og lyst Ä si d til alle..men vil vente til uke 12..hÄÄÄper jeg klarer d..
augustmissa Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Ny her inne! I 9.uke pÄ mandag! Har fortalt det til sÞstra mi som mÄtte redde meg fra drikkepress i jula. Har hinta til 2 venninner som skjÞnte det til slutt;o) Etter fÞrste legekontroll pÄ torsdag skal vi fortelle svigers! Vi venter med mine foreldre for de bor langt unna og kommer bare til Ä fortelle alle med en gang. Har planer om Ä "gjemme" meg litt i 4 uker fÞr vi gÄr ut med nyheten!!
Trulte76 Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 foreldrene mine og sÞkene mine..han har sagt det til mor sin.. jeg har sagt det til 4 venninner og sÄ mÄtte jeg fortelle jobben det pga tunge lÞft.. SÄ er jo noen som vet det allerede er 7 uker idag  sÄ har jeg fortalt jentene mine det ogsÄ..de er 6 og 9 Är..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ