Gå til innhold

Dette er mitt 3. og siste svangerskap. Gleder meg til å fikse litt på puppene etter endt amming:)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke planer om å fikse på puppene, stolt av kroppen som den er.

Skal føde nr 4 og jeg mener at det bør synes litt.

Har foresten ammet minstegutten i nesten 3 år uten at de ar blitt slakkere en da jeg ammet jenta mi i kun 3 uker.

Men forstår at de som har store pupper og som sliter velldig med vodt i ryggen ol vil redusere de litt da

Jeg fikset litt for 6 år siden.. Har ei datter på 10 år. Trodde ikke jeg skulle få fler, men venter en gutt nå.. Er veldig spent på amming og silikon... Men har fått positive tilbakemeldinger foreløpig. Nå er det bare å vente å se hvordan det går for meg.. Har aldri angret da.. hehe...

Jeg venter mitt 3. og siste barn. Har i alle år vært plaget med altfor tunge og store bryster. Nå har jeg i tillegg lagt på meg så mye at jeg må gå ned noen (10-25 kg) før ev en operasjon. Da kan det hende de henger enda mer enn de gjorde før, så ja.... plager skal man ikke behøve å leve med i dag. Ryggen og nakken er verst, men jeg har også mye hodepine... som følge av at jeg løfter brystene med skuldrene og nakken. INgen BH-er som hjelper. Dessuten koster det en del for meg å kjøpe spesial BH-er og det koster arbeidsgiveren min og NAV at jeg går å har det sånn.... Lufter bare støtte til alle som har de samme brystene som meg.....

Da syns jeg du skal sjekke opp litt rundt det.. Viktig at du får en hverdag uten smerter.. Jeg hadde ingenting etter først fødsel og valgte å legge inn silikon.. Nå er jeg 25 uker på vei og de har vokst noe veldig. Kjenner det i rygg og nakken... så jeg forstår deg godt der. Jeg tror at OM du har sykdomshistorie med for tunge bryster så prat med legen din. Det kan hende at du kan få det dekket (mot å betale en egenandel) for en reduksjon. Men jeg tør ikke si sikkert. Det bør du sjekke opp. Det er veldig dyre operasjoner...

Lykke til!!

jeg har to barn fra før, en sønn på 3 og en datter på 2..

Jeg hadde egentlig sett meg ferdig med unger, men.... ble tante for ikke så lenge siden og da utrolig nok kom ønsket om nr 3..

Har gått ned 10 kg nå, skal ned 20 til, så regner med at jeg må ha bukplastikk og brystløft, etter både svangerskap og vektreduksjon.

Derfor tenkte jeg at det er bedre å få alle ungene nå før en operasjon, hvis ikke blir jo bare alt øderlagt igjen...

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg gleder meg noe innmari til jeg er ferdig med unge-produksjonen, da skal jeg defintivt ta en reduksjon. Bruker som ikke-gravid 75 G, som gravid 80 H, og det er slitsomt. Men vil amme meg ferdig før jeg tukler med brystene. Det skal bli deilig å få et lettere frontparti....om noen år!

Hei:-) Ville bare si jeg har ei jeg kjenner som fikk operasjon dekket. Du må gå via legen din, eller rett og slett kontakte klinikker selv. De vet hva man kan få dekket. Det er klart man ikke skal gå rundt og ha en tung hverdag pga for store pupper!!!!! Hun jeg kjenner tok av 500g på hver pupp, samtidig som de ble heist opp/fjernet hud og brystvorte forminsket. Det må jo harmonere :-) Resultatet ble kjempeflott. Skulle virkelig tro i forkant at puppene ville se helt maltraktert ut, men det gjorde de altså ikke. De ble helt perfekt. Lykke til :-))))

Ja etterhvert skal jeg få redusert dem endel. Men tror ikke jeg er helt ferdig med barn ennå så blir etter det, har lyst til å ikke ødlegge sjangsene for å amme.

Men her slter mine store bryster på rygg å skuldre, har problemer med å finne bh må til spseialbutikker etc.

Jeg venter nr 2 nå og skal ikke ha flere barn etter dette. Så når jeg blir ferdig med amming og har nådd passe vekt, skal jeg få lagt inn silikon i puppene. Hvis jeg har mye løs hud på magen, skal jeg ta mageplastikk også. Jeg skal absolutt ikke sprade rundt med dyp utringing og bar mage, men for å føle meg litt mer vel med kroppen min. Den var veldig preget etter den første svangerskapet og jeg tviler på at det blir bedre etter et til...

Annonse

Jeg fikste på mine for snart 5 år siden og ikke angret et sekund! Har også fått en til for 3 år siden. Ammet nok litt lenge( 14 mnd) så de ble ikke så fine etter det. Kjenner andre som har gjort det samme men ikke ammet så lenge og gikk helt fint med dem. Prøver nå på nr 3 men har bestemt meg for å gjøre det på nytt når jeg er ferdig m amming for godt:)

Jeg fikset på mine for 2 år siden. nå venter jeg barn nr2 og håper at de ikke blir helt ødlagt. har hørt at ammingen går helt fint pga at silikonen er lagt i ett hulrom helt bakerst i puppen.

visst det går galt får jeg heller bare fikse de på ny etter dette svangerskapet som jeg vet er mitt siste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...