Gå til innhold

Lammy xl. Andre enn lilleprinsen.no som selger?

Anbefalte innlegg

Tenkte å kjøpe en lammy xl men lilleprinsen har ikke igjen i ønsket farge. Vet de selger den vanlige lammy med fast skinn i bunnen på bla. barnas hus, men xl har løst skinn og er kortere, så denne passer best i vogna vår. Noen som vet om forhandler, eller nettbutikk som selger denne?

Fortsetter under...

Jeg bestillte min fra www.babyshouse.net, en tysk nettside. Tok litt tid(ca 3 uker), men slapp å betale moms og det hele kom ca 1300 kr så vidt jeg husker De hadde merket pakken med gave, så det er vel derfor jeg slapp momsen. Virker som de har god erfaring med å sende utenlans, for de hadde en lang liste med pris på frakt til nesten alle europeiske land.

Måtte få meg en sånn paypal konto - slik som de anb på finn.no bla, men det koster jo ingenting, så det gjorde ikke noe. Litt mye styr bare.

Har svart deg på 3 trimester også:

Den som selges på Lilleprinsen selges ikke i norske butikker. Jeg har kjøpt på Barnas Hus. Den har IKKE fast skinn, det kan taes ut og brukes løst (men man kan ikke bruke posen uten skinn, jeg synes ikke det er nødvendig heller, for er det for varmt for pose med skinn bruker jeg skinn og dyne istedet). Posen på BH er ca 10 cm lengre enn den på Lilleprinsen tror jeg, men jeg fikk den fint oppi vår Teutonia softbag, er veldig myk og fin så bare å brette den litt nederst.

BH har forøvrig salg på posen nå; 1.999 kr.

Jeg sto egentlig og vippet mellom disse to også, men da Lilleprinsen ikke hadde sort ble det BH, og angrer ikke på det.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...