Gå til innhold

noen andre som fryser?


minou

Anbefalte innlegg

Jeg er mest kvalm om ettermiddagen...fra 2 og utover. I samme periode fryser jeg noe inmari. Pakker meg inn i tepper og drikker varme drikker, men ingenting hjelper. Det gir seg (sammen med kvalmen) utover kvelden. Noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er som deg, kvalm, kald og trøtt. Bare det å ta en dusj fortoner seg som et mareritt for jeg blir så kald etterpå..

Tenk så mye de gjør med oss disse spirene...som vi venter sånn på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fryyyyser og fryyse å atter fryyyser!! de er heeelt syykt!! uansett hva jeg gjør, så er de ingenting som hjelper.... håper at de gjir seg snart.. er 12 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg fryser!

Har vel gjort det nesten siden jeg ble gravid. Skjønte ikke at det var det i starten - trodde jeg brygga på noe. Har aldri hørt om noen før som frøs når de var gravide... Her har ikke kvalmen sammenheng med frysingen. Og jeg har ikke frøset i de to tidligere svangerskapene, men kvalmen har vært ganske lik. Men de er født i januar (termin i mars) og desember, så starten av svangerskapene var jo på en annen årstid. Men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryser også!

Helt grusomt: Kvir meg til å vaske håret hver dag. får liksom ikke helt varmen igjen. Har begynt å ligge i full pysjamas, sokker, 3 varmeflasker og to termo dyner.... Brrrrrrrr!

Det er som om jeg stråler ut kulde...! ICE QEEN! hehe

Sitter faktisk nå under teppe med vifte ovn rett på meg. Trodde man ble så varm av å gå gravid jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet akkurat hvordan du har det. I skrivende stund sitter jeg sammenrkøllet under teppe med tøfler på. Hjelper litt å holde beina varme. Men helt utrolig så har jeg lyst på is????? Her sitter jeg småkvalm, svimmel og fryser, tror hormonene skikkelig kødder med meg nå. Pleier som deg å være kvalm samtidig som jeg fryser, noen ganger verre enn andre. Men er som regel svimmel samtidig og. Ganske frustrerende. Håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikkje teste meg før neste helg. men jeg har fråset hele uka, ligger med to ullsokker, termoundertøy, og to dyner. tar lang tid før jeg sovner. har trodd jeg har brygget på noen, men d slår liksom aldri ut.. kanskje jeg er gravid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fryser hele tiden nesten. Og de få gangene jeg ikke gjør det, hoder jeg på å dø av varmeslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, så kult at dette gjelder flere enn meg! (ikke kult for dere, da). Jeg har aldri hørt at dette er et av symptomene, og hadde ikke dette problemet forrige svangerskap.

 

Vi får tenke på det som legen min sa til meg forrige gang: " så lenge du er kvalm er alt i orden"...det gjelder vel frosten også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, jeg fryser som en gal. Jeg fyrer og fyrer så sambo holder på å bli sprø..

 

OG jeg er så utrolig kvalm at jeg går ned og ned i vekt. Orker ikke tanken på mat.. Åpner kjøleskapet og brekker meg nesten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fryser også sinnsyk.....forrige gang jeg gikk gravid var det helt motsatt...da kokt jeg nesten bort...så det å gå gravid er en uforutsigbar ting å gjøre....man vet liksom ikke helt hva som venter, fordi man kan reagere så forskjellig fra gang til gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...